Het is geslaagd, ik ben geslaagd dank zei alle goede adviezen
m.b.t. het verslagje van gisteren waarin ik had aangegeven dat de routeplanning
lang niet naar wens werkte. Vandaag heb ik de route opnieuw ingeladen vanaf de
pc nadat ik eerst alle oude routes had verwijderd en ben vervolgens op het advies
van gisteren gaan fietsen en nu de track had aangeklikt i.p.v. de route en dan
maar gewoon het goede, (in mijn geval het groene) lijntje blijven volgen. Het
ging allemaal buitengewoon, in het begin ben ik iets afgeweken omdat ik de
fietspaden en stoplichten in en om Hoorn als niet zo aantrekkelijk heb ervaren dus even mijn eigen route genomen
maar verder volgens de fietsrouteplanner en dat was “gaaf” zo zegt men dat
tegenwoordig toch. Ik ben tot over de Schellinwouderbrug bij het Buiten IJ
gegaan en ben toen omgekeerd op dat punt was het 60 km. Na de brug heb ik mijn
eigen route weer genomen en ben via Durgerdam en Uitdam gereden, alles langs de
dijk door Monnickendam, Volendam en Edam steeds maar langs de dijk tot aan
Scharwoude meende ik te gaan maar door een wegafsluiting moest ik via Warder
naar Berkhout enz. om thuis te komen na 132 km en de wetenschap dat ik nu “veilig”
langs ’s Heren wegen kan gaan met de routeplanner, je bent ook nooit te oud om
te leren. Alle adviseurs bedankt het is prettig om zo te rijden in de vreemden.
al doende leert men he
BeantwoordenVerwijderenblauwe lijn is mooie fietsen ja maar groene volgens mij wel snelle.. schellngwude EO is wel een typische omgeving da je redelijk kennen moet,