Het is er toch nog weer van gekomen, al was het maar kort
met zijn 36 km
maar ik was even los. Na de reparatie van gisteravond moest ik hem wel even
echt uitproberen en het was allemaal goed, Gerrit reageerde wel op mijn vorige
verslag met de opmerking dat er in zijn Mango niet zulke veren zouden zitten,
ik kan hem geruststellen. Demonteer als het nodig is een schokbreker, verwijder
de twee kruiskopschroefjes bovenaan en trek de schokbrekerstang naar buiten. Gegarandeerd
dat als je nu een blik zou werpen in zijn “ingewanden” dan zie je deze veren
die zo naar buiten glijden als je de veerpoot op zijn kop zou houden. Al
sleutelende leert men zullen we maar zeggen. Mijn korte tripje van vanmiddag
was naar Wervershoof en terug, ik was al weet ik hoeveel weken geleden voor het
laatst bij Aad en Ans geweest dus tijd om daar even aan te gaan, Aad was net
met wat foto’s aan het stoeien die hij gemaakt had tijdens hun vakantietrip
waarvan ze net terug waren, maar ondanks zijn drukke bezigheden was er heel
snel koffie. Later terug naar Middenmeer kreeg ik op Onderdijk de eerste regen
al dus de kap erop en vlug naar Middenmeer om de lekke band te plakken die ik
op de heenweg had gehad, de eerste weer sinds duizenden kilometers.
Hi Pé,
BeantwoordenVerwijderenInderdaad, wat een buien. Liep zojuist ook een lekke voorband op vlak voor de pont. Met de racekap is het wel goed te doen, maar prettig rijden is anders.
Groeten,
Wim
beste pé,
BeantwoordenVerwijderenals je meer naar het zuiden was geweest, had je "goed"weer gehad met een enkele "kleine "bui