20 januari 2016

Een nuttige dag






Weer een dag genoten van diverse dingen, op de eerste plaats een heerlijk ritje naar Oostzaan, een trainingsapparaat in elkaar zetten en nog een paar kleinigheden, echt een superdag. Toen ik wakker werd was het redelijk weer maar toen ik eenmaal beneden zat te kranten kletterde de regen tegen de ramen en begon ik al te denken dat het vandaag allemaal de mist in zou gaan, voor wat betreft mijn plannen om naar Oostzaan te fietsen. Het is allemaal erg meegevallen, wel een paar kleine buitjes onderweg maar dat mag geen naam hebben, dus op naar Tiny in Oostzaan die vandaag dus weer voor oppas-oma speelt. Eenmaal ter plaatse was er eerst koffie nadat ik mezelf had voorzien van droge kleding, ik zweet altijd of het nou boven of onder nul is. En dan eerst een kleinigheidje in de keuken oplossen en dan naar boven, een grote doos uitpakken en alle onderdelen op een rijtje zetten en leggen. En dan begint het serieuze werk passen draaien en meten en de juiste schroeven aandraaien en zowaar na enige tijd was het apparaat klaar om gebruikt te worden. Voor de eerste trainingssessie heb ik Tiny uitgenodigd die graag even proef wilde “draaien”, alles werkt en de computer op het apparaat moet door de gebruikster zelf maar worden ingesteld. Ondertussen zijn de jongens uit school en die keuren het geheel goed, na de lunch ga ik weer verder naar Middenmeer uiteraard via een klein rondje “Twiske”, onderweg nog een paar foto’s en via de Oostdijk naar huis waar ik na precies 110 km weer onder de douche kon, een bijzonder nuttige dag.

Geen opmerkingen: