12 mei 2022

Wat nu weer …….

 Op 26 april schreef ik over de ontmoeting met Meindert Valentijn in Blokker, achteraf een dag met vallen en opstaan omdat ik, en ik denk ook Meindert, meer “velonauten” hadden verwacht. En in een vervolg op dat verslagje het volgende, ik kreeg kort na deze ontmoeting met Ron Flens de reporter, cineast, enz. een mail met de vraag wie of die derde persoon was die onderweg aansloot. Deze 3e man was George Krüg uit Wieringerwerf tevens verzocht Ron of hij eventueel filmpjes van mij mocht gebruiken, uiteraard heb ik daar geen bezwaar tegen, “Gebruik maar wat je nodig hebt” en op mijn volgende vraag, als het wat wordt wanneer wordt het dan uitgezonden ? De volgende mail ontving ik later met het volgende nieuws. Ik ben benieuwd en wacht met spanning af.

De uitzending is op 16 mei. Het programma heet Expeditie Nederland en wordt uitgezonden door Omroep Max ism de regionale omroepen op NPO 2 om 18.30 uur

Geen opmerkingen: