28 juni 2022

Rondje met uitloop over de Westfriese Omringdijk

 

Het geplande rondje

De rotonde bij 

de West-Friese Omringdijk 

is alweer normaal.

Het was weer zover, ik had een vrije dag verdiend en kon een rondje gaan fietsen. Het wordt steeds beter met de patiënt en er was dus geen probleem als ik iets langer van huis zou zijn.
Keurig geschilderd

Eerst maar even naar Middenmeer met een kleine omweg, mijn huis is/wordt buitenom geschilderd en de resultaten zijn zichtbaar. De teller staat nu al op 56 km en als ik terug ga via de vaste route wordt het zo’n ruime 90 km.
Goudgeel graan en ….

m’n hart leeft weer op

De Ven op Andijk is nog lang niet 
afgewerkt.

                                                   Langs de dijk blijft een belevenis.
Het eindresultaat 140 km

En zulke grote aardbeien 


Maar er is niets zo veranderlijk als een mens dus ook met mij liep het weer eens anders. Van start bedacht ik dat het rondje over de dijk er best bij kon, Medemblik, Enkhuizen en dan Hoorn en afzwaaien naar Wognum om dan naar Overleek te rijden om aardbeien te “schoren” en dat is gelukt. Toen alles weer was opgeborgen stond de teller voor vandaag op precies 140 km

Geen opmerkingen: