18 september 2006

Zwoele Zomer



Het is werkelijkheid geworden 'De Zwoele Zotte Zomer" hebben er veel mensen een slechte herinnering aan de afgelopen zomer tijdens hun vakantie dan is dat heel goed mogelijk, maar zowel in voor als na-seizoen was het weer geweldig. De meeste dagen zon en prima temperaturen, zo ook vandaag, weinig wind en een licht zonnetje met een temperatuur van 23 tot 24 graden C. 't is geweldig zulk lekker fietsweer. Voor een klein rondje van 40 km even snel omkleden en dan van start, via wat smalle dijkjes en wat dorpjes naar Obdam en met een kleine omweg weer terug naar de thuisbasis. Aangekomen in het dorp kwam ik mijn zoon en schoondochter tegen, ze probeerden me nog terecht te wijzen dat ik te hard had gereden maar ik ben er zeker van dat zoiets binnen de bebouwde kom onmogelijk is. Ik heb ze gevraagd even naar de winkel te gaan en wat foto's op te halen en een fotoboek met daarin de foto's van afgelopen vakantie maar hélaas, maandags werkt de post niet dus geen fotoboek waar ik eigenlijk al zolang naar uit kijk. Als ik zelf de winkel in zou zijn gegaan, was douchen wel eerst nodig geweest want zweten doe ik vaak en veel in de Quest. Met dit korte oefenritje is het totaal op 7736 km gekomen, het gemiddelde was vandaag 35,5 km p/u met een maximum van 47,5 km

Geen opmerkingen: