20 december 2007

Weer en of toch geen weer ?







Een moeilijke week voor mijn gevoel, of het echt zo is, nee dat geloof ik nou ook weer niet. Het grootste probleem vind ik zelf dat het net iets te koud is om lekker te fietsen. Met een beetje zon en geen nevel wat tegen mist aan hangt, zou het een stuk aangenamer kunnen zijn. Deze week tot nu toe helemaal nog niet gefietst, maandag na wat boodschappen doen en op de terug weg over Obdam daar hoorde ik aan de Obdammerdijk dat er een derde editie komt van het Westfrieslandspel, geweldig wat een succes voor de ontwerpers. Verder dinsdag naar Zuidoostbeemster de kerstboom bijwerken met zaag en snoeischaar en in de kamer plaatsen en na de middag thuis met de buurman de schutting voorzien van nieuwe palen omdat er een aantal in de grond waren afgerot zodat de schutting wat vreemd begon te kantelen. Woensdag werd ik gebeld zo rond 1 uur door iemand uit Hippolytushoef, ene Cees Roozendaal, fanatiek sportman die op zoek is naar de voor hem juiste velomobiel. Hij informeerde of hij een keer langs mocht komen om de Quest eens goed te bekijken en om half 2 was hij hier. Samen hebben we alles op een rijtje gezet en is de fiets van binnen en van buiten bestudeerd. Hij was het wel met mij eens dat zo’n Quest een geweldig mooi en snel voertuig is met een prijskaartje, zelf zoekt hij naar de voor hem meest ideale fiets, qua prijs en wendbaarheid denk hij nu nog aan een Sunrider die gemaakt wordt in IJmuiden. De tijd zal het leren, ik zou het wel weten ……………………………………………. En vandaag lijkt het weer ook niet mee te werken om me om te gaan kleden, bovendien moet ik nog naar een verjaardag en om daar nu weer aan te komen in sporttenue net als de vorige keer, nee, dat doen we vandaag maar niet. Dus zal een ieder die dit leest het deze keer moeten stellen zonder echte fietservaringen en slechts een Kerstgroet vanaf de Quest.

Geen opmerkingen: