24 juni 2016

Wie durft, ik blijf liever beneden.


Even een eerste teken van leven, wij zijn weer thuis en hierbij een heel kort stukje van, in mijn ogen, waaghalzerij. Ik zal het wel mis hebben geredeneerd naar de liefhebbers maar laat mij maar 200 km in een Quest fietsen dan mogen al deze mensen van mij springen wat ze willen. Toen wij er stonden te kijken waren er vrij veel z.g.” duosprongen”, hierbij neemt de para-penter een passagier mee voor minimaal € 80,- voor een korte vlucht en voor het dubbele mag je wat langer hangen aan een paar dunne nylondraden en een stukje nylondoek. De volgende keer liever weer een ander onderwerp zoals een stukje in het “gele gevaar”.
Klik op onderstaande link

3 opmerkingen:

De Bobslee zei

Hoi Pé,

Ik had je stukjes al gemist, je was weer even op vakantie dus!
Inderdaad laat ze maar springen, ik ga ook liever een stukje fietsen......

Groeten, Adri.

Wilco Pompert zei

Ook ik had je stukjes al gemist, maar dat parapenten lijkt mij misschien wel een keer leuk.

Groeten, Wilco

Wim Schermer zei

Dat parapenten is echt heel leuk. Heb het in Frankrijk een keer gedaan en ik vond het prachtig.
Groeten,
Wim