17 augustus 2020

Het bleef droog na 84 mm.

85 km


Laten we het eerst maar even over het weer hebben, een geliefd of verfoeid onderwerp. In Middenmeer hebben we nu 2 keer flink regen gehad, de eerste keer in de nacht van vrijdag op zaterdag en de tweede keer afgelopen nacht van zondag op maandag. De eerste keer gaf de regenmeter 63,2 mm aan en vanmorgen 21 mm dus na twee buien 84 mm , laat het voorlopig maar weer droog blijven. Vol goede moed vanmorgen vastgesteld dat het tegen de middag pas zou gaan regenen, zou het nu alweer beginnen vroeg ik mij af. Het geplande rondje inkorten is een optie, niet over de dijk langs Andijk naar Enkhuizen om vandaag naar mijn schoonzus en zwager te gaan in Bovenkarspel, maar de kortste weg binnendoor. Eerst één en ander binnenshuis regelen en dan omkleden en gaan.
Geen wind dus op de motor varen
Het viel allemaal weer enorm mee, geen spat en zelfs af en toe zon, het was verre van helder weer maar er was totaal geen wind. Er was dan ook geen boot te zien met de zeilen omhoog alles kwam vooruit dank zei de motor. Vanaf Bovenkarspel, waar ik een hele poos gezellig bij Dick en Greet heb zitten kletsen, naar Enkhuizen omdat er nog steeds geen spat water viel, en vervolgens het ritje afmaken over de dijk naar Hoorn enz.
Sjaak keerde even om.

Heerlijk fietsweer vond ook Sjaak

Hoorn blijft mooi langs de haven.
Net voor Hoorn kwam ik nog een sportief familielid tegen Sjaak de Lange was ook bezig de stramme spieren wat los te houden, stoppen en heel even bijkletsen en dan verder door Hoorn en Berkhout naar Middenmeer wat vandaag 85 km op de dagteller noteerde.

18 opmerkingen:

dercy lyne zei

Mijn naam is Darci Lyne. Dit is een heel gelukkige dag van mijn leven dankzij de hulp die Dr. .nosakhare me heeft gegeven om me te helpen mijn ex-man te herstellen met zijn betovering van liefde en magie. Ik was 6 jaar getrouwd en het was zo vreselijk omdat mijn man echt vreemdging en op zoek was naar een scheiding, maar toen ik Dr. nosakhare tegenkwam e-mail op internet over hoe hij zoveel mensen heeft geholpen hun ex terug te krijgen en te helpen repareer de relatie en maak mensen gelukkig in hun relatie. Ik legde mijn situatie uit en toen zocht ik zijn hulp, maar tot mijn grootste verbazing vertelde hij me dat hij me zou helpen met mijn zaak en dat ik nu feest omdat mijn man totaal ten goede is veranderd. Hij wil altijd aan mijn zijde staan ​​en kan niets zonder mijn cadeau. Ik geniet echt van mijn huwelijk, wat een geweldig feest. Ik zal blijven getuigen op internet omdat Dr. nosakhare een echte spreukmaker is. HULP NODIG? CONTACT
-E-mail- blackmagicsolutions95@gmail.com
je kunt hem ook toevoegen via Whats-app: + 2349083639501
Hij is het enige antwoord op uw probleem en zorgt ervoor dat u zich gelukkig voelt in uw relatie. En het is ook perfect in uw relatie.
wil je je ex terug?
wil je een liefdesbetovering voor een nieuwe minnaar?
Kinderloze probleemoplossing?
Financiële probleemoplossing?
Zwakke erectie en snelle ejaculatie?
oplossing voor ziekte en ziekten van het lichaam
Alle soorten probleemoplossing door astrologie?
Echtscheiding probleem oplossing?

Anonymous zei


Ik ben zo opgewonden dat mijn gebroken huwelijk is hersteld dat mijn ex-man terug is nadat hij mij en onze 3 kinderen heeft verlaten voor een andere vrouw. Ik was zo blij om Dr Ilekhojie te ontmoeten, hoe hij veel mensen hielp om Lover terug te brengen, dus ik neem contact met hem op om mij ook te helpen. zo hielp dr. Ilekhojie me om mijn man terug te brengen .. Een grote dank aan Dr. Ilekhojie, want ik had nooit gedacht dat mijn ex-man zo snel bij me terug zou komen met je betovering. Jij bent de beste en de beste ter wereld. als je hier bent en je hebt je ex-minnaar terug nodig of je man is verhuisd naar een andere vrouw, huil dan niet meer, neem nu contact op met deze machtige spreukengever. Dank je! E-mail: (gethelp05@gmail.com) WhatsApp of Viber: (2348147400259)

Anonymous zei

Mijn man liet me diepbedroefd achter, dit maakte me ziek en mijn probleem werd erg moeilijk en het zorgde ervoor dat ik het bijna opgaf, maar na de liefdesbetovering van dr.Ilekhojie was mijn relatie onmiddellijk hersteld, ik was blij dat het resultaat fantastisch en effectief was, alleen 2 dagen na doc. Ilekhojie begon het allemaal, ik kreeg binnen 48 uur resultaat, mijn man was terug met veel liefde en oprechtheid. Nooit in mijn leven had ik gedacht dat dit zo snel zou werken. Mijn man verzoende zich met mij en hij begon zich totaal anders te gedragen, hij liet me elke dag liefde zien, ik voel me weer gelukkig en als nooit tevoren. Het voelde zo goed om mijn man weer terug te hebben, met dank aan dr. Ilekhojie voor je geweldige liefdesbetovering. Stuur hem een e-mail als je hulp nodig hebt bij alle soorten relatieproblemen via (gethelp05@gmail.com), je kunt hem ook Whatsappen op zijn telefoonnummer (+2348147400259)

Unknown zei

Waoh eindelijk had ik Mark terug in mijn leven nadat ik voor de gek was gehouden door zoveel spreuken casters, maar Dr Odudu toverde een glimlach op mijn gezicht en liet me de kracht van de spreuk zien, meneer, je bent een groot man bedankt en eer zij u Dr. Odudu, mijn vrienden daarbuiten, ik wil dat je me helpt Dr. Odudu te bedanken voor de hulp die hij mij heeft verleend door mijn geliefde terug in mijn leven te brengen. U kunt Dr Odudu bereiken op zijn e-mail: odudutempleofanswer@gmail.com of bel / whatsapp hem op +2348050975978


Naam: Lotte
land: België

Anonymous zei

Ik ben hier om mijn geweldige ervaring te delen met de grootste spreukmaker genaamd DR WALE. MIJN man bedroog me en toen ik erachter kwam dat we ruzie hadden die ertoe leidde dat hij voor een scheiding instond, huilde ik en werd ik er ziek van. Dus toen ik op een dag online naar liefdesquotes zocht, zag ik mensen praten over DR WALE en zijn geweldige werk. mensen met dezelfde soortgelijke zaak hebben ook de mijne krijgen hem ook priase en dank. Ze lieten zijn contactgegevens achter, zo nam ik contact met hem op en vertelde ik hem al mijn probleem. Hij zei toen dat ik me geen zorgen moest maken dat hij na 48 uur de scheiding zou annuleren. Hij vertelde me dingen die ik moest doen en nadat ik alles had gedaan wat hij me vroeg te doen tot mijn grootste verrassing voor 48 uur kwam mijn man, hij knielde neer en smeekte me om hem terug te accepteren, nogmaals bedankt DR WALE je bent inderdaad een zegen voor mij hij kan u ook helpen contact op te nemen
WhatsApp / Viber +: 2349015141346 OF
drwalespellhome@gmail.com

Anonymous zei

Ik ben heel blij om hier dit getuigenis te geven. Ik kwam een getuigenis van Mrs'Mie tegen over hoe DR WALE haar hielp haar huwelijk te redden en haar hielp haar werk terug te krijgen waar haar baas van plan was haar te ontslaan. Maar zoals ze zei met de hulp van DR WALE, ging alles weer normaal voor haar. Nadat ik haar getuigenis had gelezen, nam ik contact op met DR WALE omdat ik ernstige ruzie had met mijn man, hij was van plan een einde te maken aan ons huwelijk van (10) tien jaar. Nadat ik DR WALE had verteld wat er in mijn huwelijk gebeurde, vertelde hij me dat alles goed zou komen in mijn huwelijk en ik geloofde hem. Dus deed hij een spreuk voor me en zie, mijn man begon me weer goed te gedragen. Ik ben blij dat ik het getuigenis van Mrs'Mie ben tegengekomen, want dat heeft me geholpen om gemoedsrust en rust in mijn eigen huwelijk te vinden. Ook jij kunt contact opnemen met DR WALE via zijn WhatsApp / Viber +2349015141346 OF drwalespellhome@gmail.com

Anonymous zei

Het heeft echt gewerkt en ik ben er trots op er getuige van te zijn. Ik zag de post over hoe ze haar man terug kreeg via DR WALE. Hij hielp haar haar ex-man terug te krijgen. De mijne is 2 jaar geleden van me gescheiden om bij een andere man te wonen en ik probeer haar te laten gaan, maar dat lukte niet, dus ik probeer veel dingen te doen om haar terug te krijgen, ze zal niet bij me terugkomen. Op een dag bezoek ik het forum voor enkele hersteltips, en daar zag ik een vrouw getuigen hoe DR WALE haar hielp haar man terug te krijgen nadat hij zich had verbonden met de spreuk van een andere vrouw en DR WALE haar hielp. Het begin dat ik nooit in spiritueel werk geloofde, probeerde het met tegenzin, was wanhopig, ik neem contact met hem op en leg mijn problemen aan hem uit, tot mijn grootste verbazing hielp DR WALE me mijn vrouw te vinden na 2 dagen, en nu is mijn relatie nu perfect. zoals beloofd. Permanente restauratie van een Ex brengt niet alleen iemand terug van wie je houdt, maar verenigt ook de gevoelens van geliefden met het feit dat je gelukkig bent met deze persoon. Mijn vrouw behandelt me ​​nu als een koning en zegt altijd dat ze altijd van me houdt. Als je problemen hebt in je relatie, kan DR WALE problemen helpen bij het helpen van huwelijken, NEEM CONTACT MET HEM op WhatsApp / bel hem op +2347054019402 of E-MAIL: drwalespellhome@gmail.com

Thomas Kraene zei

HOE IK MIJN EX-VROUW TERUG KREEG MET DE HULP VAN DR ODION ... Hallo allemaal, mijn naam is Thomas Kraene, na 15 jaar huwelijk leefden ik en mijn vrouw gelukkig samen, we hielden zoveel van elkaar en ik hield van mijn familie, ze waren mijn topprioriteit, totdat ik en mijn vrouw op een ochtend een kleine ruzie hadden waarvan ik weet dat elk stel dat wel heeft, want er zijn geen perfecte stellen in deze wereld na de ruzie dat ik naar mijn werk ging toen ik thuiskwam. Ik vond mijn vrouw en onze kinderen ze pakte ook haar koffers en die van de kinderen en vertrok ik probeerde haar te bellen maar ik kon haar niet bereiken ik ging naar het huis van haar vriend maar ze konden me niet vertellen waar ze haar konden vinden, dat was ik gefrustreerd ik wist niet wat ik moest doen Ik begon elke dag en nacht alcohol te drinken Ik stopte met werken het was moeilijk voor mij omdat zij en mijn kinderen alles voor me betekenen, het was alsof een deel van mijn lichaam me verliet, ik kon het niet ' t functioneren goed, op een dag was ik aan het surfen op internet toen ik een getuigenis zag van iemand die van een man getuigde belde dr. ODION en hoe hij zijn vrouw binnen 3 dagen terugbracht, ik heb er niet twee keer over nagedacht. Ik heb hem een ​​bericht gestuurd en hem alles verteld wat er tussen mij en mijn vrouw is gebeurd en hij zei dat hij mijn probleem heel gemakkelijk voor hem oploste hij vertelde me ook dat ik hem moest vertrouwen dat mijn vrouw terug zou komen en ik vertelde hem dat ik hem vertrouw en hij vroeg om wat informatie die ik hem gaf, 3 dagen later kwam mijn vrouw terug naar huis met de kinderen ik was zo verrast om haar te zien dat het zo was als een droom voor mij begon ze te huilen en verontschuldigde zich bij mij. Ik zei haar dat het goed is. Ik vergeef haar dat ik blij ben dat ze terug is. We leven nu gelukkig samen. Als je diepbedroefd bent omdat je vrouw of echtgenoot je heeft verlaten, neem dan voor elke vorm van doodspreuk, beschermingsbetovering en ook om rechtszaken op te lossen contact op met deze krachtige spreukmaker genaamd Dr. ODION, neem dan contact met hem op via zijn e-mail; (drodion60@yandex.com) of je kunt hem ook whatsApp op +2349060503921.

Thomas Kraene zei

HOE IK MIJN EX-VROUW TERUG KREEG MET DE HULP VAN DR ODION ... Hallo allemaal, mijn naam is Thomas Kraene, na 15 jaar huwelijk leefden ik en mijn vrouw gelukkig samen, we hielden zoveel van elkaar en ik hield van mijn familie, ze waren mijn topprioriteit, totdat ik en mijn vrouw op een ochtend een kleine ruzie hadden waarvan ik weet dat elk stel dat wel heeft, want er zijn geen perfecte stellen in deze wereld na de ruzie dat ik naar mijn werk ging toen ik thuiskwam. Ik vond mijn vrouw en onze kinderen ze pakte ook haar koffers en die van de kinderen en vertrok ik probeerde haar te bellen maar ik kon haar niet bereiken ik ging naar het huis van haar vriend maar ze konden me niet vertellen waar ze haar konden vinden, dat was ik gefrustreerd ik wist niet wat ik moest doen Ik begon elke dag en nacht alcohol te drinken Ik stopte met werken het was moeilijk voor mij omdat zij en mijn kinderen alles voor me betekenen, het was alsof een deel van mijn lichaam me verliet, ik kon het niet ' t functioneren goed, op een dag was ik aan het surfen op internet toen ik een getuigenis zag van iemand die van een man getuigde belde dr. ODION en hoe hij zijn vrouw binnen 3 dagen terugbracht, ik heb er niet twee keer over nagedacht. Ik heb hem een ​​bericht gestuurd en hem alles verteld wat er tussen mij en mijn vrouw is gebeurd en hij zei dat hij mijn probleem heel gemakkelijk voor hem oploste hij vertelde me ook dat ik hem moest vertrouwen dat mijn vrouw terug zou komen en ik vertelde hem dat ik hem vertrouw en hij vroeg om wat informatie die ik hem gaf, 3 dagen later kwam mijn vrouw terug naar huis met de kinderen ik was zo verrast om haar te zien dat het zo was als een droom voor mij begon ze te huilen en verontschuldigde zich bij mij. Ik zei haar dat het goed is. Ik vergeef haar dat ik blij ben dat ze terug is. We leven nu gelukkig samen. Als je diepbedroefd bent omdat je vrouw of echtgenoot je heeft verlaten, neem dan voor elke vorm van doodspreuk, beschermingsbetovering en ook om rechtszaken op te lossen contact op met deze krachtige spreukmaker genaamd Dr. ODION, neem dan contact met hem op via zijn e-mail; (drodion60@yandex.com) of je kunt hem ook whatsApp op +2349060503921.

Jantina van Buuren Buuren zei

Ik wil heer Bubuza bedanken voor het herstel van mijn huwelijk, mijn vrouw heeft een scheiding aangevraagd vanwege mijn ontrouw en ik kon niet anders dan huilen omdat ik op het punt stond mijn familie te verliezen, ik smeekte mijn vrouw, maar ze zei dat ze vastbesloten was . Mijn vriend vertelde me hoe Lord Bubuza zijn huwelijk herstelde met zijn betovering, dus nam ik onmiddellijk contact op met Lord Bubuza via WhatsApp: +1 505 569 0396. Ik vertelde hem mijn probleem en zijn antwoord, ik deed precies wat Lord Bubuza me vertelde en ik ben heel erg blij om de wereld te laten weten dat de scheiding is geannuleerd en dat we gelukkig leven. Lord Bubuza is een god op aarde die problemen oplost met zijn betovering, heb je hulp nodig? Neem contact met hem op via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

Anonymous zei

Mijn naam is Kate, en ik kom uit Oregon. Ik ben 17 jaar getrouwd geweest. Mijn man werd op een ochtend wakker en vertelde me dat hij wil dat we onze eigen wegen gaan. Ik was maandenlang in tranen. Ik was in de war en diepbedroefd. Ik stuurde mijn zus om hem te gaan smeken, maar hij stond erop dat onze verbintenis voorbij is, dat hij me zat was. Ik was op zoek naar hulp toen ik enkele getuigenissen las over dr. Ajayi over hoe hij mensen met huwelijksproblemen met liefdesbetovering hielp. Ik nam contact met hem op en hij vertelde me dingen die ik moest doen om een ​​spreuk uit te spreken. Aanvankelijk was ik sceptisch of ik het zou doen, en ik besloot het eens te proberen. ik deed wat dr. Ajayi, de spreukmaker me zei te doen, daarna niet tot 7 dagen pauze uit het niets mijn man die me zonder enige reden verliet kwam op een avond thuis en smeekte me terug te hebben, hij kwam zelfs met zijn broer en smeekte om vergeving. Na zoveel pijn die ik doormaakte, kwam mijn man terug. ben zo blij. allemaal dankzij Dr Ajayi, je kunt bij hem terecht voor elk soort spreukwerk. Ik geloof dat hij je door je problemen heen zal helpen. E-mail: drajayi1990@gmail.com Of Whatsapp: +2347084887094

Chris Foy zei

GEWELDIG NIEUWS:
MIJN NAAM IS CHRIS FOY, IK BEN ZO GELUKKIG DAT MIJN VROUW TERUG IS BIJ MIJ. ZE HOUDT NU VAN EN RESPECTEERT ME ALLEEN. ALLES VRAAG IK HAAR DAT IS WAT ZIJ DOET. ALLEMAAL DANK AAN DR OGUNDELE, DE GROTE SPELLENWIEL. DEZE MAN IS DE BESTE EN RECHTE VOORWAARTSE SPELLENWIEL DIE JE DE WAARHEID VERTELT EN JE KRIJGT ONDER 24 UUR RESULTAAT, HIJ IS KRACHTIG. Dr. OGUNDELE IS EEN ZEER BETROUWBARE MAN, IK VERTELDE HEM DAT IK ALTIJD MIJN GETUIGENIS ZAL DEEL DAT IK DIT HIER DEEL. ALS JE JE LIEFDEEN TERUG NODIG HEBT, OF ENIG PERSOONLIJKE LEVENSPROBLEMEN HEBT, NEEM DAN CONTACT OP MET DR OGUNDELE OP WHATSAPP OF VIBER CHAT: +27638836445. E-MAIL: OGUNDELETEMPLEOFSOLUTION(AT)GMAIL.COM

Chris Jeroen zei

Lord Bubuza is perfect in het oplossen van relatieproblemen met zijn spreuk. Ik stuurde mijn vrouw inpakken omdat ze vals speelde, ik was gekwetst maar ik wilde haar niet kwijt, dus ik zocht hulp op internet en ik zag hoe mensen getuigden en Lord Bubuza bedankten. Sommigen bedankten hem voor het herenigen van hun relatie, het annuleren van hun scheiding, het winnen van de loterij, Genezen van kanker, ETC, dus nam ik contact met hem op via WhatsApp: +1 505 569 0396 en vertelde hem mijn problemen. Hij reageerde en beloofde me te helpen met zijn betovering, ik gaf alles wat hij vroeg en ik was overweldigd omdat mijn vrouw huilend terugkwam en me op haar knieën smeekte om te vergeven en haar terug te accepteren en sinds ik haar heb vergeven, is ze gestopt met vreemdgaan. Hij kan jou ook helpen. Neem contact met hem op via WhatsApp:: +1 505 569 0396 of via e-mail:: lordbubuzamiraclework @ hotmail . com

Unknown zei


Mijn man verliet me voor een jongere vrouw en ik was er kapot van. Het was alsof ze hem in een kwade ban had, Paul keerde zich van de ene op de andere dag zonder enige waarschuwing tegen me. Het gebeurde vorig jaar, ik was wanhopig, dus ik gebruikte elke website voor het casten van spreuken die ik kon vinden zonder resultaat. Een vriend stuurde me de link naar de Dr. Ilekhojie-site en ik nam contact met hem op. Hij begon in juni bij mij te werken. Als resultaat van al zijn geweldige werk is Paul hier nu naast me, wat een droom is die uitkomt. Ik ben zo blij en bevoorrecht dat ik Dr Ilekhojie heb ontmoet. Dank u! Als je soortgelijke problemen hebt, neem dan contact op met Dr Ilekhojie en wees gerust om hulp te krijgen WhatsApp op +2348147400259 of e-mail gethelp05@gmail.com

Amanda Douthitt zei

Ik wil Lord Bubuza erkennen omdat hij me heeft geholpen mijn relatie te herstellen, hij heeft mijn vreemdgaande vriend laten stoppen met vals spelen met zijn spreuk. Mijn vriend bedroog en was respectloos, onze relatie was stressvol en we gingen 3 keer uit elkaar voordat ik via WhatsApp contact opnam met heer Bubuza voor hulp:: +1 505 569 0396. Ik vertelde hem mijn relatieproblemen en hij beloofde me te helpen met zijn betovering en vertelde me wat ik moest doen. Het was heel verrassend en schokkend, want 15 uur nadat ik had gedaan wat heer Bubuza had opgedragen, kwam mijn vriend terug en smeekte me op zijn knieën om hem te vergeven en hem terug te accepteren. Mijn vriend bedriegt me niet meer en respecteert me niet meer. Ik leg deze getuigenis af omdat ik mezelf een gelofte heb gedaan dat als heer Bubuza me helpt, ik over hem zal getuigen voor de wereld. Hij is een god op aarde, hij kan jou ook helpen. Neem contact met hem op via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework @ hotmail . com

Anonymous zei

Er is een man die relatietrauma gemakkelijk oplost met zijn spreuk, hij wordt een God op aarde genoemd vanwege zijn activiteit in het oplossen van relatieproblemen. Hij lost de mijne met gemak op toen mijn relatie van 10 jaar me dumpte, ik was het slachtoffer van aanranding maar allemaal dankzij heer Bubuza voor het helpen van me met zijn betovering. Als je niet de liefde en genegenheid in je relatie krijgt? Is uw partner beledigend? Vraagt uw partner een echtscheiding aan? Bedriegt je partner je? Wil je de loterij winnen? Bent u ziek en heeft u een behandeling nodig? Maak je geen zorgen meer, want heer Bubuza ( WhatsApp: +1 505 569 0396 ) kan je ook helpen. Hij hielp me en ik kreeg de resultaten 13 uur nadat de spreuk was uitgesproken. Het doet pijn om diepbedroefd te zijn en daarom ben ik gekomen om mijn getuigenis hier te delen, zodat jij ook hulp kunt krijgen. Neem contact op met heer Bubuza via

WhatsApp: +1 505 569 0396
e-mail: lordbubuzamiraclework @ hotmail . com

Anonymous zei

Lord Bubuza kan elk soort relatietrauma gemakkelijk oplossen met zijn spreuk, hij wordt een God op aarde genoemd vanwege zijn activiteit in het oplossen van relatieproblemen. Hij loste de mijne gemakkelijk op toen mijn relatie van 10 jaar me dumpte voor een andere vrouw, maar nadat hij contact had opgenomen met Lord Bubuza via: WhatsApp: +1 505 569 0396, kwam mijn partner terug en smeekte me om hem terug te accepteren. Als je niet de liefde en genegenheid in je relatie krijgt? Als uw partner gewelddadig is? Als uw partner een echtscheiding aanvraagt?? Als je partner je bedriegt? Wil je de loterij winnen? Bent u ziek en heeft u een behandeling nodig? Maak je geen zorgen meer, want heer Bubuza kan jou ook helpen. Hij hielp me en ik kreeg de resultaten 13 uur nadat de spreuk was uitgesproken. Het doet pijn om diepbedroefd te zijn en daarom ben ik gekomen om mijn getuigenis hier te delen, zodat jij ook hulp kunt krijgen. Neem contact op met heer Bubuza via

WhatsApp:: +1 505 569 0396
e-mail:: lordbubuzamiraclework @ hotmail . com

Unknown zei

De geweldige Dr Ilekhojie waar iedereen het op internet over heeft gehad, heeft me vorige week woensdag ook geholpen met zijn verzoeningsspreuk. Hij herstelde mijn verbroken relatie en bracht mijn ex terug naar mij. Ik heb de afgelopen 6 maanden een gebroken hart gehad nadat mijn vriend het uitmaakte, maar nadat ik online over Dr Ilekhojie had gezien, was ik erg blij om contact met hem op te nemen. Hij vertelde me wat ik moest doen en hij voerde de verzoeningsspreuk uit en binnen 48 uur kwam Andy terug en begon om vergeving te vragen. Ik wil Dr Ilekhojie waarderen voor zijn geweldige hulp. Als je zijn hulp nodig hebt, kun je ook contact met hem opnemen via zijn e-mail: (gethelp05@gmail.com) of Whatsapp +2348147400259)