25 november 2021

Het was een heel "geklooi".

 

20 km

Een super klein rondje om het fietscomputertje weer op de juiste instelling te zetten en dat ging niet zonder hindernissen maar het is weer in orde. We gaan nu van 0 af optellen door al dat berekenen van gisteren met optellen en aftrekken van de beginstand van deze fiets heb ik nu de teller dus op 0 gezet. Het lukte in eerste instantie niet want na 20 km op de GPS stond de teller al op 26 km dus thuis gekomen een tijd klooien maar het is weer oké.
Westermiddenmeerweg

Het was mijn bedoeling om even heen en weer te gaan via de Westermiddenmeerweg maar die bleek afgesloten door kabel en leidingenleggers, ja er wordt wat omgewroet in de Wieringermeer.
Hoek Tussenweg


Dus dan maar omrijden over de volgende afslag maar ook bij de Tussenweg wordt flink gebaggerd eerst de sloot en waterberging leegpompen en nu zand er “over” reden ?????

De kas waar ik langs kom heeft net alle planten van de zoete puntpaperka’s opgeruimd en is nu leeg op voorbereiding van de nieuwe planten. De eerstkomende afslag is nu het Wagenpad en dat lukt, dan linksaf naar Wieringerwerf om via de Schagerweg weer op de thuisbasis te arriveren. Op het kaartje heb ik aangegeven met lila wat enorm smerige wegen zijn plus afsluitingen. Volgende keer weer wat simpeler werk hoop ik.

Geen opmerkingen: