03 december 2012

Wonderlijke bloei




Een wonderlijke wereld, het was me al een paar keer opgevallen dat achter in de tuin de “Brugmantia ”weer richting bloeien gaat. Dat kan toch niet, maar niets is minder waar, hij zit vol met knoppen maar zal wel niet echt aan bloeien toe komen zoals dat eind augustus begin september het geval was. Vanmorgen bekeek ik het weer eens serieus en zag dat het echt één en al knoppen is maar ook dat het op dit moment licht sneeuwt, wel te verstaan natte sneeuw, dus het is niet ernstig maar wel van zo veel invloed dat ik vandaag zeer waarschijnlijk een “vrije dag” heb .Voor zover ik weet is er aan de Quest niets te sleutelen of te verbeteren dus echt een vrije dag. Dat zal wel een dag lezen worden verwacht ik. De foto’s hierbij zijn van eind augustus en de matige foto is van vanmorgen, minder blad en een treurige plant die z’n best doet om er nog iets van te maken.

Geen opmerkingen: