07 mei 2015

Van Oost naar West in Noord-Holland












De derde rit van de week ging van Oost naar West door Noord-Holland en terug, gewoon “effen” op en neer. Het weer leek goed vanmorgen en de nodige huishoudelijke dingetjes zijn alweer aan kant dus het mag. Ik had gisteren uitgeprobeerd wat het Sony filmapparaatje zou doen als ik het gewoon aan zou zetten en verder niets er aan doen tot ik thuis zou zijn. Net zoals ik had verwacht, langzaam kwam er een waas voor de lens en de “interne” mist was zoals ik had verwacht dus nu weet ik het zeker, klein stukje filmen en dan het apparaatje volledig uitzetten zodat er nergens een warmte bron wordt gesignaleerd waardoor de accu toch de condensvorming kan veroorzaken. En zo heb ik het onderweg ook geprobeerd met een, in mijn ogen, goed resultaat. Dan een tijdje stukjes eraf “snijden” opslaan samenvoegen en gewoon lekker zitten te klooien, later een beetje muziek erbij en af en toe een stukje tekst toevoegen. En zo ontstond het filmpje van vandaag, duurt het te lang ? Gewoon ermee kappen, vind je het leuk, blijf dan kijken het was maar een klein stukje van de totale 93 km die ik vandaag onder de wielen door heb laten gaan.( Zodra één en ander is bewerkt zal ik de link hieronder plaatsen). O ja nog wel even vermelden toen ik terug door Oude-Niedorp reed passeerde ik het “onderkomen” van Hans de Vries en Mariët Plas , flink remmen en terug  “flintstonen”. Samen waren ze bezig op hun oprit, Mariët ken ik al jaren en vooral als assistente van Dr.Nochem de oncoloog  die mijn vrouw indertijd heeft behandeld en Hans was voorheen N.A.K. controleur en werkt sinds enkele jaren bij mijn vroegere werkgever.

https://www.youtube.com/watch?v=Q2u6pVZ4st8

Geen opmerkingen: