01 juni 2017

Een lekkere dag

Kees is klaar voor vertrek

Strijdvaardig op naar "De Waard"

Even "proef"zitten

Gewassen klaar voor het volgende vuil

Heb ik nu gezondigd, ik weet het niet,  maar dat ik vandaag een lekkere dag had is wel zeker. Vroeg wakker omdat de loodgieter met de goten door zou gaan voor en achter vernieuwen en dan zit je klaar om koffie voor de mannen te regelen, achteraf bleek de koffie bij de buren lekkerder. Maar ik kreeg toch ook nog koffie visite, Kees van Hattem had de rit gemaakt van de Heerhugowaard naar Middenmeer. En dan is het meteen weer gezellig kletsen over van alles en nog wat. Bij vertrek even een paar foto’s en bedenken wat ik vandaag nog meer kan doen. Eigenlijk weinig, even naar de buurman en bijkletsen over de goten die bij ons beiden vernieuwd gaan worden. De middag verstrijkt ook op deze manier vrij snel en als de goot aan de achterkant er aan zit en de materialen naar voren zijn verhuisd is het tijd om mijn auto weer op eigen terrein te parkeren. Later bedenk ik dat het benzinemonster toch wel erg vies is aan de buitenkant, dus een emmer met een “soppie” en poedelen maar. Als hij weer naar binnen kan in de garage moet eerst de Quest naar buiten en dan is het te verleidelijk om hem zonder pardon weer naar binnen te koersen, eerst even een proef doen, pas ik nog , kan ik er nog in “klimmen” , alles werkt nog net zo als 15 dagen geleden. En dan een foto maken, de zelfontspanner ingedrukt en dan heb ik 10 seconden om plaats te nemen, het ging allemaal in één keer goed en zo kreeg ik door alle omstandigheden vandaag een lekkere dag zonder kilometers. 

1 opmerking:

PLW Smits zei

10 seconden? Ik zie het al helemaal voor me:)