06 mei 2024

Er is nog hoop want ik was te vroeg.

 


Soms denk ik weleens dat de herstel werkzaamheden aan de Afsluitdijk een positieve ommekeer maken, helaas de traagheid van “het logge overheidslichaam” toont zijn ware gezicht weer eens.


Dat was vanmorgen maar ik was te vroeg ze zijn nu bezig las ik net toen ik wat gegevens opzocht die ik eerder had gelezen over wat gegevens betreffende gewicht, hoogte, plaatsing enz.



Ik heb even rondgereden bij de plaatsing maar er gebeurde nog niets, windstil geen grote kraan te zien dus men rust nog.





Het is rond de haven allemaal een somber beeld meer verval dan voortvarende beelden, overal liggen materialen die mogelijk nog gebruikt gaan worden, nee mijn instelling van iets aanpakken en netjes en vlot afmaken is hier een onbekende uitdrukking. Later nog even omgereden om een beter beeld te rijgen van de pompen die wel klaarstaan om geplaats te worden. Uiteindelijk maar via de coupure het haven terrein verlaten en min of meer teleur gesteld dat er weer niets gebeuren gaat. Maar dat gaf ik net al aan, “ik was te vroeg”. Zodoende werd het een klein rondje. Wel wist ik nog een recente foto op te pikken via internet van iemand die dichter bij kon komen en dat was van vandaag om 12.30 uur.. Het rondje was deze keer maar 56 km.

Geen opmerkingen: