14 september 2010

Ooit wordt het beter.



Weer een dag niet gefietst omdat ik een “mooi weer” fietser ben. De berichten hadden al aangegeven dat het na maandag wel wat minder zou zijn en dat klopt helaas. Na het rondje over de Westfriese Omringdijk van zaterdag had ik aangegeven dat het verslag spoedig zou volgen maar toen ik zover dacht te zijn bleken er al diverse versies van dat ritje op de verschillende blogs te staan en dan zou het te veel van het goede worden dus laat ik dat maar voor wat het is. En omdat ik vandaag niet te ver van huis ben geweest zoek je toch je “vermaak” b.v. met nog één keer terug komen op de o-ring ervaringen. Na de laatste wijziging is het al weer honderden kilometers geruisloos en zit alles nog op zijn plaats en ben ik nu zover dat ik dit maar als standaard in de fiets zal houden en hooguit na een x aantal duizenden kilometers de o-ring een keer zal vervangen en dan weer op de juiste manier terug plaatsen. De oorzaak van het niet fietsen is duidelijk waarneembaar, gisteren in de namiddag had ik de regenmeter leeg gemaakt tijdens het grasmaaien en 24 uur later geeft de foto weer wat er vanaf gistermiddag tot nu toe is gevallen, te veel. En dan maar weer hopen op morgen, misschien net zo’n dag als deze maar het wordt (ooit) beter.

Geen opmerkingen: