10 mei 2011

Kees was niet waar ik hem had verwacht



Als je onderweg bedenkt dat Kees misschien ook wel een stukje gaat fietsen is het nog lang niet zeker of hij ook echt zal gaan, ik kon er in elk geval niet achter komen. Nadat het droog was geworden, het waren maar een paar spatten, heb ik me omgekleed en ging richting Heerhugowaard, zou Kees thuis zijn of onderweg. Om hier antwoord op te krijgen pak ik de “mobiel” en ga naar Kees zijn mobiele nummer, na enkele keren het belgeluid te hebben gehoord komt de juffrouw van de centrale, hier moet ik dus niet zijn dan het nummer van de vaste verbinding ook hier het belgeluid en na een hele poos geen reactie is mijn oordeel, hij is niet in de buurt. Dan maar een eigen rondje, eerst naar Obdam waar Gerda thuis zou “moeten” zijn, weer mis geschoten. Ik besluit om maar even door te rijden naar de “Zuidoost” en zonder problemen arriveer ik daar zo rond een uur of 1. Onderweg zag ik nog een bedrijf in aanleg waar de grond even werd “gevlakt” met wat groot matariaal. Als zoiets rond gaat is het altijd een indrukwekkend gezicht. Na een bakkie koffie en even in de zon zitten achter het huis ben ik weer opgestapt en heb thuis gekomen de linker veerpoot gedemonteerd, hij piepte en dat is nu weer over. Het werd vandaag toch nog 108 km wat het totaal met Quest 402 op 20.073 km heeft gebracht.

1 opmerking:

Kees van Hattem zei

Beste Pé. Kees zat thuis te wachten op de bezorgdienst van Velomobiel.nl, die niet kwam.Ymte liet weten dat hij de spullen nu zelf op donderdag avond komt brengen. Bron van de Maas overleg is uitgesteld, want er zijn er twee op vacantie. Morgen om 14.00 uur even sleutelen aan een ligfiets, dus om 9.30 uur sta ik klaar om te gaan fietsen. Groeten Kees.