16 oktober 2011

"De poepende man" was niet van invloed bij de LEL race










Het zit er weer op, de L.E.L. race, ik was toeschouwer en geen deelnemer. Samen met Tiny hebben we één en ander in ogenschouw genomen, kunst, “de Poepende man” of is het de “Hurkende man”, doet er niet toe het is een heel gevaarte onder de noemer kunst. Waar we voor kwamen waren de mannen en vrouwen die de rit heen en terug over de dijk gaan maken. Toen wij arriveerden was iedereen al gestart dus was het wachten op de binnenkomst van de eerste dappere strijders. Wat het meest op viel was, voor mij althans, de snelle tijd van Wim Schermer, voor een 64 jarige is een gemiddelde over ruim 50 km van 53,6 km een uitzonderlijke prestatie. Daarnaast waren er ook twee vrouwelijke deelnemers die een bepaalde indruk hebben achter gelaten, als eerste, ik meen Marja van Soest die een toptijd heeft neergezet voor een vrouw maar helaas geen transponder mee had dus niet werd geregistreerd en “De Muis” (Yvonne v.d.Stok) in een slakke gang de laatste meters de brug op, oververhitting onder de racekap is het verhaal. Het was allemaal een grote happening onder een strak blauwe lucht en vele toeschouwers bij de start en finish.

2 opmerkingen:

Wim Schermer zei

Hi Pé,
Leuk jullie in Lelystad te ontmoeten.
Dank voor je complimenten, het ging uitstekend.
Mag ik de foto van je hebben waarop ik rijdend sta?
Als het kan in hoge resolutie.
Groeten,
Wim

Cees zei

Dag Pe,

Ik heb de foto even "geleend". Sta er mooi op.
Groet Cees