06 augustus 2012

En toch is dit zomer


Er moet nog veel veranderen om met de Quest op pad te gaan. Vanmorgen was ik betrekkelijk vroeg op, het regende een beetje en af en toe zag ik een lichtflits van een beetje onweer, de temperatuur staat op 15,6 graden en het is bijna half 9. Ik hoor net van de weerman, Jan Visser voor Noord-Holland, dat er in Sijbekarspel 43 mm water is gevallen, niet leuk als dit zomer heet. Zo dat is het voor dit moment maar laten we het even hebben over de afgelopen paar dagen, we waren in Drenthe de provincie met de meeste fietspaden en hebben daar ruimschoots gebruik van kunnen maken, vrijdag, zaterdag en zondag prachtig zonnig weer en geen spatje regen. In de omgeving van Ruinen was het starten richting Dwingelerveld een prachtig natuurgebied getuige de 2 bijgevoegde foto’s. Mocht ik vandaag nog wel een stukje rond gaan dan volgt daar zeker een aanvulling op mijn blog van maar ooievaars zoals we daar zagen komen we hier zeker niet tegen.

Geen opmerkingen: