29 juni 2013

Hoe controleer je alle inspanningen.



Heel even melden dat ik weer “boven water” ben, na een korte afwezigheid zal ik proberen om weer af en toe iets aan mijn blog toe te voegen. Nu kan ik wel een stukje schrijven over mijn vakantie ervaringen maar die gaan in veel mindere mate over fietsen. Wel kan ik een bijzondere foto plaatsen van 29 jaar geleden, in het vorige verslag schreef ik over de bijzondere ontmoeting met Henk Godschalk, op facebook heb ik deze foto al geplaatst maar omdat niet iedereen op facebook “zit” hoewel ????  af en toe denk ik dat je een uitzondering bent als je er niet mee bezig bent. Maar goed de foto is van 29 jaar geleden, een toertocht door de Franse Alpen van 1000 km in 8 dagen, bijna een beetje “Tour de France” voor ploeteraars. Lees het vorige verhaal en alles wordt duidelijk, Henk “staat” links op de foto in zwart tenue en zit nog steeds op een racefiets en is fanatieker dan ooit. Bovendien kwam ik door Henk op de blog van Henk V, de man die een kei is in het ontwerpen en aanpassen van deze, voor alle trainingsvormen geschikte site om je verrichtingen in alle vormen zichtbaar te maken, kijk maar eens op www.bikeplanner.com . ik kreeg vanmorgen een mail waarin Henk V  aangaf dat er nu ook een icoon is toegevoegd voor ligfietsers. Neem de tijd om deze blog te bestuderen en je zal versteld staan van de onbeperkte mogelijkheden. Op de andere foto staan de beide "Henken" hego en Henk V met zijn racefiets een ontmoeting op de camping, Henk V woont in Frankrijk en hego woont in IJmuiden en toch met hetzelfde sop overgoten, n.l. fietsen en de verrichtingen naderhand controleren op de blog van www.bikeplanner.com

Geen opmerkingen: