18 maart 2014

Waar staat deze "De Blue Angel" ?




Nog maar amper van huis zie ik dat er een blauwe lucht aan zal komen misschien toch nog zon 
Zieken bezoek staat op de planning, ik dacht dat het vandaag een rit zou worden van de ene patiënt naar de andere maar het viel allemaal min of meer mee, de eerste was thuis maar de tweede was alweer “gezond” op pad. Zus Margriet was vorige week op controle geweest na een operatie en moet binnenkort weer onder het mes, niet zo gunstig dus. De buurman die er toevallig net op visite was moest nadat hij vorige week is geopereerd ook nog weer voor verder behandeling naar het ziekenhuis allemaal slechte berichten. Na een bak koffie ben ik verder gegaan naar zwager Gerrit die ze na wat strubbelingen met zijn “rikketik” afgelopen week voorzien hebben van een pacemaker, maar die was niet thuis dus dat gaat vast goed. Een somber ritje tot zover, maar niet bij de pakken neer zitten en een trap extra doen waardoor de snelheid meer boven de 40 km zat als er onder waardoor je weer het gevoel krijgt dat het allemaal nog heerlijk is in een Quest langs de weg. Het wordt maar een klein rondje want vanmiddag moeten we naar een speciaal feestje van Maarten en Monique die een twee in één feestje geven m.b.t. verjaardag en de overgang van werk naar VUT. Maar via Wognum naar de Zuidermeer enz. moet kunnen en zo toer je zomaar weer een eindje weg. Onderweg zie je geregeld dezelfde beelden , bloeiende narcissen en krokussen en bomen die al opkleuren met bloeiende rose en witte bloemen. Opvallend was de kleurige goud gelokte engel in de tuin van een “boerderij”. De tuin zag er zeer verzorgd uit en de “Blue Angel” vormt wel een aandacht trekker, ze zal snel bekend worden in de omgeving denk ik. Als ik nog een paar bochten heb gemaakt en een paar kilometer heb doorgetrapt ben ik alweer thuis na 69 km deze keer.

Geen opmerkingen: