04 juni 2014

Het zijn maar getallen, maar toch ......



Voor mij zijn ze "belangrijk" die getallen.
Gisteren, met mooi weer, een leuk rondje gereden maar vandaag had ik andere bezigheden en kom niet aan fietsen toe. En bovendien, ik ben en blijf een mooi weer fietser en als het dan regent, zoals nu het geval is, dan is het voor mij al heel snel over en uit. Ik hoop gewoon dat ik, als alles goed gaat, straks weer flink “meters” kan maken. Want er is bijna geen leuker tijdverdrijf als af en toe een rondje Questen en dat heb ik met de vorige (ruim 54.000 km) en deze, samen al bijna 119.000 km gedaan. Begonnen op 26 november 2005 met een schone lei en nu 8 ½ jaar later richting 120.000 km en dan te bedenken dat ik hoop na 28 augustus nog 26 jaar tegoed te hebben. Mensen wat is het leven toch mooi als je geluk hebt met een redelijk  goede gezondheid. Tot later ……………………… even geduld hebben.

1 opmerking:

Anoniem zei

mooi blogje zeg mooi getallen
ik wensje je dan ook nog mooi tijd toe