28 maart 2016

Niet fietsen en toch een berichtje





Geen meter gefietst de laatste 5 dagen, donderdag bleef ik al binnen vanwege, zoals ik dat toen noemde “een volle kop”, geen Rondje Texel en ook nu is het nog maar erg matig. Het zal vast wel weer goed komen maar ik moet geduld hebben en dat is nou net een gave die bij mij maar al te vaak ontbreekt. Binnen zitten en niet doen wat mijn gevoel aangeeft, ik wil weer in de "weer", geduld hebben dus. Tijdens dat binnen zitten, tijdens de Paasdagen bij Tiny, zie ik genoeg van het buiten gebeuren en las ik ook de resultaten van de “Texelrunners”, het was weer net als alle jaren een gezellig ritje. En als ik dan in de “Zuidoost” binnen zit zie ik op de voedertafel voor kleine vogeltjes, af en toe ook wat groter “geweld” landen, voor wat nootjes enz., variërende van kauwtjes eksters en Turkse tortels tot zelfs de halsbandparkiet. De laatste twee lieten zich rustig op een plaatje zetten terwijl de kauw en ekster bij het minste of geringste wegvliegen.  Ik hoop de volgende keer weer over een ritje met de fiets te kunnen schrijven en hier nog even een bericht voor velomobielrijders die in een bepaald weekend naar Dronten willen vanaf Noord-Holland

ENKHUIZEN - De Houtribdijk tussen Enkhuizen en Lelystad is van vrijdag 8 april tien uur ’s avonds tot zondagochtend 10 april vijf uur gesloten voor al het verkeer gesloten. Rijkswaterstaat voert dan reparaties uit aan de brug van het Krabbersgatcomplex en de westelijke brug van het Houtribcomplex.

1 opmerking:

Willem zei

Het zal vast wel weer goed komen met je Pé we hebben soms te weinig geduld als het op de gezondheid aankomt, herkenbaar en O zo waar. Wees blij dat je goed in conditie bent anders duurt het allemaal nog veel langer en het feit dat je je er niet bij neerlegt werkt alleen maar genezing- bevorderend denk ik.