20 oktober 2017

Gewoon doorgaan en blijven lachen.



Ze zeggen weleens “Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd” ’t zal wel, maar een dag niet fietsen lijkt ook zo’n gevoel op te wekken. Niet zeuren denk ik er dan meteen achteraan want ik kom echt wel aan mijn trekken vooral als ik de afgelopen dagen alles een keer bij elkaar heb opgeteld. Hoe ik ooit begon met een racefiets, toen een 2-wielige ligfiets en daarna volgde de eerste Quest op 26 november 2005, dat is a.s. 26 november dus 12 jaar geleden. De eerste jaren reed ik wat “rustiger” of minder maar het is echt hoe ouder hoe gekker, ritjes van 100 km of meer als 200 km lijken in alle opzichten “gesneden koek” ’t rolt altijd zomaar door. De vooruitzichten voor de komende weken lijken niet zo geweldig voor mij als mooi weer fietser maar we zullen wel zien wat het gaat worden, voorlopig is onderstaand de huidige situatie en we blijven lachen.

1 opmerking:

Belle zei

Volgens de rijderslijst van Velomobiel.nl heeft jouw Quest 402 maar 1208 kilometer gereden. Inloggegevens kwijt?