29 juli 2008

Slechts 80 km


Slechts een kort tripje door een somber aandoend landschap, nergens echt zonnig overal iets natte wegen, nee, het lijkt niet echt op een zomerdag in juli. Eerst even naar Wervershoof een paar foto’s afgeven die ik had vergroot via de scanner enz. en dan af laten drukken als “echte” foto, dus geen printerproduct dat geeft altijd na verloop van tijd een verkleuring naar niet realistische kleuren. Het was de bedoeling om een rondje te maken van een 100 km of meer maar ergens in de buurt van Schermerhorn begon de eerste regen te vallen en zag ik dat de lucht nogal “zwart” werd. Mede daardoor heb ik het “roer” maar eerder omgegooid en ben weer richting Middenmeer gegaan. De regen, hoewel erg licht, bleef vallen tot ik thuis was en nauwelijks uit de Quest begon het echt te regenen, met bakken kwam het naar beneden en stond het straatje achter het huis is “no time” blank. Het duurde maar even maar ik had geen zin meer om straks weer van start te gaan, dus opruimen en onder de douche.

Geen opmerkingen: