10 november 2011

Mist in de polder



Het zat er vandaag helaas niet in, ik was van plan om even richting Zuidoostbeemster te gaan maar de mist hield me tegen, tot de middag in elk geval wel. Zo rond 12 uur leek het wel ietsje lichter te worden dus wat eten en vervolgens omkleden en op pad. Het viel nog niet helemaal mee, toen ik buiten het dorp kwam leek het zicht toch wel erg belabberd en als brildrager zijn de glazen ook wat extra gauw wat wazig, niet naar “De Zuidoost” misschien is het beter richting Medemblik dus via de Westermiddenmeerweg naar het oosten, maar het werd alleen maar minder dus aan het einde rechtsom en langs de Medemblikkerweg tot aan de Medemblikkersluisweg en daar langs weer naar Middenmeer. Wat mij is opgevallen dit korte ritje, de Medemblikkersluisweg is “versierd” met wat verkeersborden, o.a. een rond wit bord met een rode rand met daaronder de tekst “behalve aanwonende” en tevens staat er een nu een blauwbord waarop een fiets staat als zijnde dat het nu een fietspad is, vreemd, de weg is niet best maar dat het nu een fietspad is, de tijd zal het leren ik kwam overigens wel 2 keer een auto tegen.

Geen opmerkingen: