12 december 2017

Ontspanning gedurende 41 km



Gistermiddag hoopte ik het al en vandaag is het gelukt, een “petit” rondje afhankelijk van het weer. Niet ver maar gewoon lekker uitwaaien hoewel er geen wind was.
Triple A bouwt voort
Vanmorgen eerst maar een stukje lopen en langs de vroegere locatie van wonen en werken, het voormalige Agrico terrein, Triple A het nieuwe bedrijf wat zich bezighoud met distributie van nieuwe kleding is al flink bezig, de eerste bovengrondse beelden zijn zichtbaar. Omdat de wegen erg meevielen m.b.t. ongerief van sneeuw begon ik er toch sterk over te denken om toch maar even te proeven van de ontspanning. Op en neer naar broer Ben in Wervershoof leek me een leuk alternatief om de ontspanning werkelijkheid te doen worden.
Aan het eind van de Flevoweg

Aan het eind van de Flevoweg

Aan het eind van de Flevoweg

Golfterrein "De Vlietlanden"
Eenmaal onderweg, in een stralende zon en geen zucht wind richting Wervershoof, ging mijn mobiel, “Facetime” Tiny had thuis al geprobeerd en had niet verwacht dat ik onderweg was met zulke slechte wegen maar nu kon ze meteen zien dat er hier niets aan de hand was. Bij Ben een poosje zitten kletsen met koffie en koek en daarna weer naar huis, gewoon een heerlijk stukje ontspanning gehad al was het ook maar 41 km.

Geen opmerkingen: