16 april 2019

Actief om het gras te maaien.



Heerlijk als de zon er weer helemaal bij is, echt weer om het gras nog even te maaien en hiervoor rij ik even naar Zuidoostbeemster, de tuin bij Tiny is nou eenmaal groter als die van mij dus daar ben ik nog wel even bezig.
Ik fiets via de “vaste” route en ga richting Bobeldijk vanaf Wognum eerst parallel aan de A7 en dan aan het einde rechtsaf. Nou had ik in de krant wel gelezen dat er aan de Bobeldijk een huis was afgebrand in de afgelopen nacht maar dat het ‘t huis op de hoek was had ik niet begrepen maar het is echt waar. Later hoorde ik dat er een groot aantal Polen in gehuisvest waren maar het blijft jammer. Als ik bij Tiny kom is er eerst koffie met koek en daarna de grasmaaier gestart waarmee ik rondom ga en het resultaat is duidelijk te zien.



Nadat we samen een broodje hebben gegeten app ik even naar zoon Gerard in Alkmaar of hij thuis is, inderdaad hij is aanwezig dus op de terugweg even over Alkmaar en onderweg nog wat bollenvelden in beeld gehad met als laatste de Quest op een grote vaste parkeerplaats onder de flat waar ze wonen op nummer 1 zoals de parkeerplaats laat zien.
Zodra ik weer binnen sta zie ik dat het een ritje is geworden van 99 km en dat de totaalteller van deze Quest inmiddels is opgelopen naar 129.529 km, je zal het moeten lopen, spaar me. ( Na 100.000 km begint de teller weer op 0)

Geen opmerkingen: