08 juni 2009

Druk als een klein baasje



Weer een nieuwe “werk”week en alles gaat weer gewoon door net als vorige week en de week daar voor en die daar voor enz. enz. En toch is elke dag weer een verrassing, hoe zal het vandaag gaan, waar ga ik vandaag heen, wat ga ik doen, wie zal ik ontmoeten en zo kun je nog een hele tijd door mijmeren zonder dat er iets wordt gezegd of dat er iets zinnigs gebeurd. Of het nou altijd nodig is dat iets zinnig moet zijn weet ik ook niet, maar de nieuwe week is wel weer van start. Afgelopen weekend met de familie op pad geweest, een weekend met een “gouden randje” zegt men dan wel eens als het geslaagd is geweest, nou dit was zo’n weekend, het heeft de lachspieren weer een keer flink bezig gehouden tussen alle activiteiten door, het was geweldig, eigenlijk 2 gouden randjes. En dan is die maandagmorgen er weer, opruimen en bedenken wat ik eerst zal gaan doen, één van die dingen die vandaag op het programma staan is bepaalde zaken regelen, voor als we t.z.t. mogelijk weer een keertje met vakantie gaan. Dan de foto’s van het weekend op een CD branden en daar een stuk of zes exemplaren van wegbrengen naar families met een PC. Zo gezegd zo gedaan, het weer is goed en dus met de “handel” op pad gegaan en even langs Agriport omdat daar een nieuwe supersnelle weg door een stuk van de polder loopt en dan om de grasdrogerij van Wil Hartog heen rijden waar het momenteel “hooitijd” is om zo richting Zwaag te gaan waar ik de CD’s hier en daar heb afgegeven. Monique was thuis en moest straks weer naar haar werk, Nel en Gerard waren afwezig en Carin was in de tuin bezig maar de eerste 5 CD’s zijn al uit mijn fiets, nog 1 en die moet naar Kees en Lucy, ook die geven niet thuis, dan maar naar Leo en Riet die zorgen wel dat hij weer aan de overkant zal komen. Onderweg keek ik op de GPS of de batterijtjes nog redelijk waren, dat zat wel goed en meteen zag ik ook dat de satellieten mij met de Quest op 2 meter nauwkeurig op de aardbol hadden gelokaliseerd, ik blijf me er alle keren over verbazen over deze techniek. Zo zie je maar weer geen werkweek en toch hartstikke druk.

Geen opmerkingen: