12 januari 2010

En als je niet fiets dan ........ bak je glutenvrij brood


Wat doe je als je een dag niet met de fiets weg bent geweest, gewoon een paar broden bakken. Nou ja gewoon, de laatste jaren bak ik brood voor mijn vriendin die coeliakie heeft. Wat is dat nou weer coeliakie (spreek uit seuliakie), heel simpel, een verstoring van de “darmflora”. Ik had ooit wel eens het woord horen vallen maar de achtergrond kende ik niet, nu dus wel. Wil je er meer over weten kijk op internet en alles word je duidelijk. Eerst was ik van plan om de fiets eens goed schoon te gaan maken zowel binnen als buiten maar als je daarnaast ook nog aan het bedenken bent op welk moment je weer een ritje zal gaan maken dan is schoonmaken nog even niet zo’n geweldig idee. Dus dan maar voor bakkertje spelen en dat gaat net als zoveel andere dingen redelijk goed. Ik hoop dat het volgende verslagje weer zal worden opgetekend als ik terug ben van een echt ritje met de Quest.

Geen opmerkingen: