05 januari 2010

Er is hoop voor morgen.






Het zit er aan te komen, vanmiddag heb ik een verkenningsrondje gelopen, ja je leest het goed, gelopen. Als ik de situatie inschat met de weersverwachting voor morgen dan moet het haast mogelijk zijn om heel voorzichtig morgen een rondje te maken zonder al te veel problemen. Op mijn “verkenningstocht” heb ik vastgesteld dat de wegen in het dorp overal bedroevend slecht zijn maar de buitenwegen lijken zo op het eerste gezicht goed berijdbaar. Zo links en rechts wat foto’s gemaakt van de Flevoweg richting het noorden en ook in de richting van Medemblik en ik moet zeggen dat de kans groot lijkt dat ik morgen weer echt kan fietsen. Over het land, zo ver het oog reikt, alleen maar sneeuw en ik had het idee dat het op de buitenwegen net zo slecht zou zijn als bij mij in de straat, maar er is hoop en mogelijk volgt er morgen weer een fietsverhaaltje.

Geen opmerkingen: