21 januari 2013

Is de Quest echt een banaan ?

 



Het gaat vandaag echt niet gebeuren, sneeuw en veel wind is winnaar, ik blijf thuis. De harde wind zorgt voor sneeuwbanken en als je daar met de Quest in zou komen sta je zo stil en dat is de bedoeling niet, dus thuisblijven. Als je dan niet direct iets zinnigs om handen hebt ga je zoeken, ik wel tenminste. Eerst links en rechts een telefoontje plegen en als later de technische apparatuur wordt opgestart zie je dat voorgaande bezigheden hebben geleid tot vermelding op de site van www.dichtbij.nl Ik had een foto gestuurd en zie het resultaat, dus als er meer mensen actief zouden zijn in deze richting kan dat alleen maar leiden naar meer bekendheid van de velomobiel in positieve vorm. In het afgelopen sneeuwweekend heb ik ook geprobeerd een roos op z’n voordeligst vast te leggen en eerlijk is eerlijk, ik ben tevreden. Minder enthousiast ben ik over de sneeuwbulten die bij mij op het pad wel ophopen en niet bij de buren, daar tegenover heb ik meer tijd om het weer op te ruimen dus niet zeuren en straks regent het vast weer een keer warmwater. Ik hoop de volgende keer, wanneer dat ook zal zijn, weer een stukje langs  “ ’s Herenwege” te hebben afgelegd, lijkt me prettiger als thuiszitten.

Geen opmerkingen: