22 oktober 2015

Veel wegafzettingen vandaag.





Het viel achteraf toch nog weer erg mee, vanmorgen vroeg was alles nat en de lichte motregen van gisteravond viel nog gestaag. Ik besloot om thuis ook met de hogedrukreiniger aan de gang te gaan en na een paar uur was dat lang genoeg voelde ik aan mijn rug, dat blijft een zwakke plek. Er is dan één remedie, omkleden en een stukje fietsen. Het werd een rondje dat “stikte” van de wegomleggingen, obstakels, enz. enz. het leek wel of de wegenbouw een wederopstanding beleefde. Het erge hieraan is dat de kosten worden gedrukt door zo min mogelijk aan te geven dat er geen doorgang mogelijk is, ik liep het 3 keer op, terug en via een andere route weer verder. Maar ik zeg wel meer een kilometer meer of minder kan de pret niet drukken maar eerlijk is eerlijk op zo’n manier wordt het soms net iets te veel van het goede. Verder was er weinig nieuws onder de zon en kwam ik alweer snel op de basis met een paar foto’s van o.a. één van de drie molens in de Schermer en een prachtige baan rodekool en bij één van die afzettingen heb ik een tijdje gewacht en heb toen uit verveling de camera maar geprobeerd. Al met al slechts 95 km zonder één spatje regen en dat is dan weer iets positefs.

Geen opmerkingen: