16 november 2015

Mooi en lelijk, het leven gaat door.






Je moet je aan de natuurwetten aanpassen zullen we maar zeggen. Nogal een stevige wind, geregeld lichte regen of motregen en geen verwachting dat het op korte termijn beter wordt. Ja en toch nog heel even uit de startblokken, een retourtje naar Obdam zat in mijn hoofd dus toen het enigszins redelijk leek ben ik op pad gegaan. Niet om met veel zin dit ritje te maken maar het moest gewoon, een zus/schoonzus van Tom en Gerda is overleden nog maar net 65 jaar. Helaas ze zijn niet thuis maar er komen na vandaag nog meer dagen hoop ik, hoewel je met de aanhangers van bepaalde richtingen maar nooit weet of de dag van morgen nog wel in jou dagen zal aanbreken. Laat ik daar maar niet over schrijven, de media is al volop in beweging en waar is het einde ? Dan iets heel anders afgelopen zaterdag hadden we een klein “feessie”.  Ik “moest”
mijn 75e verjaardag nog vieren die was uitgesteld vanwege staaroperaties aan beide ogen en Tiny en ik kenden elkaar 10 jaar en in die combinatie werd het een heel gezellig samen zijn met zo’n 70 familieleden en wat extra aanhang. Toen ik weer bijna in de polder was ben ik nog even de Braakweg ingereden om te kijken of het bordje van het " 't Blote Bienepad" alweer terug is geplaatst, inderdaad het zit nu wat hoger aan de paal zodat onverlaten er minder gemakkelijk bij kunnen komen. Ik heb ook nog een stukje film in elkaar geprutst van het ritje van vanmorgen voor de wind langs de Berkmeerdijk heeft me weer in goede conditie thuis gebracht na 48 km. Nog even geduld, als het filmpje bewerkt is zal ik erbij "plakken"

https://youtu.be/jOA5EnLjnOM 

2 opmerkingen:

rob, nieuwegein zei

Dat is een mooi stuk asfalt en ook een kek muziekje.

De Bobslee zei

Hoi Pé,

Dat werkbusje stond daar geweldig strategisch geparkeerd......

Groeten, Adri.