06 december 2017

Een echt familierondje.

Rondje 60 km

Samenscholing van Meerkoeten

Bomen rooien met een enorme hijskraan.

Grote Vliet bij Onderdijk

Grote Vliet bij Onderdijk

Grote Vliet bij Onderdijk

Tommies, kleine tomaatjes groeien hier het hele jaar door
 in de Wieringermeer

De kans is vrij groot dat het voorlopig het laatste ritje is geweest, rustig maar ik ben er nog, maar als ik de weervoorspelling serieus neem dan moet ik de komende dagen mijn gemak houden, we zullen zien. Vandaag dus nog maar even een klein rondje meepikken, bij Leo en Riet is hun zoon Piet als verrassing over gekomen uit Oeganda en omdat hij morgen weer weg is zou ik er vandaag nog even aan gaan, dus op naar Zwaag. Helaas Piet is niet aanwezig , hij moest ook nog even naar Duitsland vertelde zwager Leo en vanavond gaat hij weer naar Schiphol. We drinken koffie met …. een heerlijke punt vlaai en Riet vertelde honderd uit over de verrassing dat zoon Piet zomaar aankwam als Sinterklaas cadeautje. Toen ik weer onderweg was bedacht ik dat ik ook bij zus Ria even langs kon gaan dat is in Blokker dus een paar keer links en rechts en die heb ik ook weer gesproken om vervolgens naar broer Ben te toeren die nog thuis is want even later vertelde hij dat hij zich ging omkleden en een rondje zou gaan maken met de racefiets, goeie berichten. Bij Ben hoorde ik dat zwager Piet wat aan het rommelen is met zijn gezondheid dus ook daar nog even aan en zo heb ik vandaag een echt familierondje gehad wat na 60 km weer teneinde was, volgende keer maar weer meer over fietsen schrijven hoop ik, hoewel ik nu onderweg ook weer één en ander voorbij zag komen.

Geen opmerkingen: