29 januari 2018

Nuttig bezig geweest

De grootste boosdoener ging als eerste

Voor de "operatie"
Na de "operatie" en het mosveld waar gras moet staan.

Wat doet een mens als hij niet met de fiets weg is, proberen zich nuttig te maken in en rond huis. Dat is misschien wat kort door de bocht maar in grote lijnen klopt het, er stond te veel wind naar mijn zin en de berichten “beloofden” voor vanmiddag regen dus als ik al weg zou gaan kan het nooit een acceptabel rondje worden. Dan eerst iets in huis, wasmachine vullen enz. en daarna de tuin in. Vorige week hebben ze bij de achterburen, een assurantiekantoor, flink wat hoge bomen weggehaald die bij mij de hele zomer en herfst voor te veel schaduw zorgen op het grasveld en mede daardoor staat er nu meer mos als gras. Bovendien is er over de schutting, die ik heb geplaatst toen wij hier kwamen wonen, een enorme klimop vanaf de achterburen bij mij “aangegroeid” dus ook die opgeruimd en voor zover mogelijk de schutting hersteld waar nodig. Dat is dus in ’t kort wat ik nuttig bezig zijn heb genoemd en zoals het nu lijkt morgen een klein stukje fietsen, hoop ik. 

Geen opmerkingen: