17 september 2019

Het kapelletje op de Keins



Hoe is het mogelijk, prima fietsweer en dan maar een heel klein rondje en toch is het niet anders, de zin ontbrak laten we het daar maar op houden. Eerst dacht ik nog naar de “Zuidoost” te gaan maar ik wist dat Tiny vandaag een vrije dag had samen met Patricia dus laat moeder en dochter maar mooi samen hun eigen plan trekken.

Ik meende dat er afgelopen zondag in Nieuwe-Niedorp een mozaïek dag was geweest van dahlia’s  en meestal staan deze kunstwerken daarna nog een paar dagen, nu was alles al verdwenen dus dan gewoon verder rijden.

Aan het einde van het dorp bij het motoren museum ben ik even gestopt om een paar foto’s te maken van de enorme “Kromhout” die daar onder de beschermende overkapping staat en toen richting
De Weel en Zijdewind waar een stuk weg is omgedoopt tot autovrij/luw voor fietsers
Het lijkt allemaal wel vanzelf te gaan en zo reed ik langs Schagen om bij de N248 linksaf te gaan naar het begin van de “Westfriese omringdijk”.

Na een paar kilometer passeer ik het kapelletje op de Keins en besluit om daar even naar binnen te gaan. Het is er min of meer druk, een auto, een damesfiets en twee racefietsen en voordat ik stil sta komen er 3 mensen naar buiten een mevrouw en de twee mannen van de racefietsen. De eerste opmerking van één van de twee is:
 “Zo formule één” en dan komt een gesprek vanzelf opgang, ondertussen verlaat de man van de auto het kapelletje en kort daarop besluiten we ieder onze eigen weg te gaan, de mannen wielrenners mogelijk richting De Rijp, gezien de outfit en ik heel even de kapel in. Het is echt een bedevaartkapel, in het boek wat voorin ligt zijn weer diverse wensen geschreven door bezoekers van dit kapelletje in de hoop hier kracht uit te putten. Voor mij is het naar Middenmeer nog een klein stukje en met deze gunstige wind helemaal zo opgelost en bleef het voor vandaag bij 45 km ontspanning.

1 opmerking:

Anneli Jäätteenmäki zei

Mijn man Wim Schaefers vertraagde met de liefde van mijn leven na een enorm gevecht. Hij zei dat het voorbij was tussen ons en dat hij me nooit meer terug zou nemen nadat ik verschillende dingen met hem had gestopt. Ik realiseerde me eerst dat hij de liefde van mijn leven was nadat ik hem verloor.
Ik wil hem terug, maar ik wil hem ook niet nog een keer pijn doen. Ik weet niet zeker hoe ik hem zelfs terug kan krijgen, het lijkt erop dat hij zijn leven voortzet. jaren van afscheiding, liet ze achter, ze getuigde dat een spirituele genezer die Osagiede heette, namens haar een betovering luncht. Ik stuur ook een e-mail naar Dr. Osagiede om me te helpen mijn ex-liefdespartner terug te krijgen, ik leg al mijn huwelijksproblemen aan hem uit en Dr.osagiede beloofde me mijn ex-man terug te geven binnen twee dagen na het spellen van gebed en opgeofferd om de liefde te charmeren, probeerde ik, ik voorzag in alle liefdesspreukartikelen en materialen die van mij nodig waren, er werd mij gezegd middernachtgebed uit te voeren. Twee dagen na het eerste gebed was ik verrast dat het precies was zoals Dr. Osagiede me beloofde dat mijn ex me op een mobiele telefoon zou bellen om me te verontschuldigen, mijn man Aslund belde me op met een onbekend nummer, hij vraagt ​​om excuses en maakt een afspraak om af te spreken. we zagen elkaar vaak in dezelfde week, liefde betovering werd voor mij gelanceerd in de Dr. Osagiede Tempel alles werd voor mij gedaan, het werkt naar mijn beste. Ik ben vandaag blij dat we als gezin gelukkig samenleven. ik ben dankbaar. dankzij deze geweldige man Osagiede. Aanvankelijk had ik de angst voor twijfel, maar ik probeer het en het werkt naar mijn beste. Ik weet zeker dat dit ook voor jou werkt om verloren liefdesrelaties met je partner te herstellen. email dr osagiede op zijn persoonlijke email op: doctorosagiede75@gmail.com of whatsapp op +2349014523836