12 januari 2022

De mist was nogal dicht vanmorgen en toen .......

 

43 km

Het is alweer woensdag, de weken “vliegen” voorbij en dan met zulk mooi weer waar ik vandaag op heb gewacht i.v.m. de mist. En toen ik eenmaal zover was om te gaan zag ik dat het kilometertellertje helemaal “dood” was, hoe kan dat nou weer, laatst heb ik er toch nog een ander batterijtje in gedaan en is hij op 0 komen te staan. Wel een ander batterijtje maar geen nieuwe en dat liep ik nu op, dat wisselen is niet zo erg maar dan weer uitzoeken hoe je de juiste instellingen er weer in kan zetten en dat neemt wat extra tijd.
Afwisselende mist

Mist of laag hangende bewolking

Het stond toen meteen voor mij vast dat het vandaag een kort ritje zou worden, eerst wachten tot de mist wat op zou trekken en dan een tijd prutsen het was al ruim na 11 uur ondertussen. De werking is weer zoals ik het graag heb, geen verschil tussen de GPS en de teller door hem in te stellen op 149 voor de juiste kilometers met Kojak banden.
Egboetswater

Eén van de weinige Amerikaanse windmolens
voor bemaling van de sloten




De Waterberging achter Twisk


Op naar zus Margriet in Wervershoof en daarna via het Egboetswater het Kadetjespad en het Marepad langs de waterberging naar de thuisbasis in Middenmeer, niet meer dan 43 km maar wel ontspannen.

Geen opmerkingen: