05 juli 2023

De tijd zal het leren

Het stormt buiten en het stormt ook een klein beetje in m’n hart, wat gaat het worden de komende maanden. Die storm buiten is maar tijdelijk maar dat andere blijft me verrassen, de eerste behandeling, een stent plaatsen, wat overigens volgens de cardioloog nog niet echt nodig was, en sinds ik na de tweede behandeling in het OLVG heb gelegen in Amsterdam voor een ablatie, die helaas is mislukt, is er niets onregelmatigs geweest. De bloeddruk was alle keren oké mijn “rikketik” bleef in het gewenste ritme, dus zou je zeggen, gaan met die “banaan”. M’n beperking van niet auto mogen rijden schiet al aardig op en als dat punt is bereikt moet er meer mogelijk zijn. Ik ben nog steeds vol goede moed dat het t.z.t. weer helemaal goed zal komen. Jammer genoeg moest ik de verkenning van het fietspad langs de Afsluitdijk afgelopen weekend missen maar als het over 2 ………. of 4 jaar klaar is hoop ik daar weer diverse keren over te gaan naar Oudemirdum of rondje om over Lelystad en Enkhuizen.

3 opmerkingen:

Wim Schermer zei

Goed te horen dat de ritmestoringen nu weg zijn. Maar hopen dat dit zo blijft.
Sterkte gedurende de tijd dat je niet in je geliefde Quest mag rondboenderen.
Groeten,
Wim

tetetetelacourse zei

Hoi Pe,

Met de vorige spreker eens.
Ik ga er echter vanuit dat we binnenkort je stukjes weer kunnen lezen, want die lees ik graag.

Een arts ben ik natuurlijk niet, een optimist wel, en die gaat er vanuit dat het iets tijdelijks is geweest, als gevolg van warm weer, inspanning, verstoorde electrolyten balans etc.
In elk geval, sterkte, en geduld.

Groet
Rudolf.

Peter de Rond zei

Met je eens Pe, dat de tijd ons veel leert, ik wens je veel sterkte en geduld toe. Als het voorbij is, lijkt het achteraf van korte duur, nu zit je ermee. Groet Peter