26 juli 2010

Een berichtje tussendoor.



Even een melding tussendoor, ik heb de Quest opgehaald op vrijdag 12 maart 2010 en sinds dien heb ik de banden regelmatig, om ze op druk te houden, wat lucht gegeven. En na 6.353 km was het zo ver, de eerste lekke band. Ik reed de fiets naar buiten en vond dat het wat minder vlot ging als andere keren en inderdaad bleek bij controle dat de achterband leeg was. Geen probleem, vooral omdat je dan thuis staat en alle middelen bij de hand hebt, een heel klein lekje wat snel was gevonden en geplakt en zo kon ik weer van start voor het ritje van afgelopen woensdag wat 115 km is geworden. Daarbij kan nog vermeld worden, ik heb nooit op steentjes of ander ongerief in het loopvlak gecontroleerd. Het totaal staat nu op 6.468 km en mogelijk kan ik vandaag nog een klein rondje maken. Als extra kan ik nog vermelden dat ik bericht kreeg van “Juf Katje” dat ze a.s. woensdag haar eerste echte velomobiel gaat ophalen in Dronten de Strada 33, als het weer “redelijk” is ben ik wel van plan om mee te fietsen samen met Jan Geel en Ron Dekker en “De Muis”, Martje (Juf Katje) gaat met openbaar vervoer naar Dronten en is dus fris om terug de snelheid flink op te voeren  .

Geen opmerkingen: