14 september 2011

Slecht "voor" uitzicht


Vandaag ging het niet zoals ik van plan was, eerst naar een verjaardag en daarna zou ik wat gaan schuren en eventueel plamuren. Maar eenmaal zo ver dat ik zou gaan beginnen, kwam er net zo’n rot bui en was ik meteen “uitgewerkt”. Ter compensatie ben ik maar een piep klein rondje gaan fietsen, slechts 34 km, dat is echt de moeite, niet zeg nou zelf. Vanaf Middenmeer deze keer langs de Schagerweg en dan de Waardweg in naar het noorden en mooi achter een dichte bomen rij om geen last te hebben van zijwind. En ook nu zat het niet mee, af en toe regende het en de temperatuur leek ook wel steeds lager te worden. Gevolg, met een “boog” de kortste weg naar huis opgezocht waardoor ik na 34 km weer thuis was, met zo’n “voor” uitzicht is het niet leuk langs de weg. Volgende keer weer beter daar ben ik zeker van.

Geen opmerkingen: