12 oktober 2011

Het weer wordt beter vooral tijdens de L.E.L. race


Ik kan het vandaag heel kort houden, er werd en wordt vandaag niet gefietst. De regen, die overigens niet met bakken uit de hemel valt is toch de grote spelbreker vandaag, je blijft wel droog in de Quest maar als je geregeld je bril, zoals in mijn geval, moet schoonmaken omdat er nog steeds geen ruitenwissers op zitten, dan is thuisblijven het meest verstandig. Ik moet toegeven ik heb al wel 10 keer gekeken of het misschien al een beetje droog is maar elke keer valt het tegen. Wel kwam ik net tot de conclusie dat het voor de komende dagen veel en veel beter gaat worden als ik de techniek hier aan de wand moet geloven en als je een beetje optimistisch bent dan komt het weer helemaal goed met het herfstweer in Nederland. Morgen is het al een stuk beter en dan gaan we weer voor, zoals Kees dat zegt, “een wilde rit”. En voor a.s. zondag ziet het er ook goed uit voor de L.E.L. race, liefhebbers zijn er genoeg en wie zal de snelste man of vrouw worden voor 2011 ?

1 opmerking:

Kees van Hattem zei

Beste Pé. Jij mag vast vrijdag deze " niet kunnen fietsen dag " wel inhalen. Morgenvroeg eerst naar de jarige Anne, en daarna ga ik pas een stuk fietsen. Groeten Kees.