01 juli 2014

Je moet er mee leren leven.







Gisteren kon ik nog schrijven dat de kop er weer af was maar vandaag is het weer een heel ander verhaal. Iets minder enthousiast voor de rest van de week, een tragisch sterfgeval heeft veel invloed op mijn doen en laten, ik weet zelf zo goed hoe dat voelt als achterblijver. Maar goed het ritje van deze dag was kort slechts 64 km en gewoon even binnendoor en buitenom zoals ik dat dan pleeg te noemen. Als eerste kreeg ik Cees Roozendaal op visite om mij wat meer wegwijs te maken met de GPS en dan vooral het inbrengen van routes, het ging maar niet helemaal zoals we ons voor hadden gesteld, verschil in GPS en alles wat erbij komt. Cees moest nog verder door naar Beverwijk voor een vergadering en na een broodje te hebben verorberd ben ik tochnog even weg geweest. Voor zonnebloemen had ik niet naar Frankrijk moeten gaan die stonden hier ook, hoewel minder in aantal maar ze zijn er. Ook zag ik nog een stuk of 5 hazen waarvan er één lang genoeg bleef zitten voor de foto en ietsje verder zag ik een veld bloemen maar dichterbij gekomen bleek het een perceel bloeiende aardappelen te zijn. Richting Midwoud passeerde ik wel een veld met een bonte kleurenpracht, een hele baan ranonkels in bloei. Op het laatste stukje langs de weg een stelletje zwanen met kroost die meteen het water ingingen toen ik stopte, al met al een ritje met van alles en nog wat maar ik was er vandaag niet helemaal bij met mijn hoofd zullen we maar zeggen.

3 opmerkingen:

Wilco Pompert zei

Sterkte Pé!

Willem zei

Veel sterkte Pé

Unknown zei

Strekte Pé