13 augustus 2015

Even in de Velomobielen hemel""








Wat later als gewoonlijk maar hier is toch nog een verslagje van deze “bewogen” dag. Het begon allemaal met een stel gebroken veren van de schokdemper die niet gepost waren bij Velomobiel dat werd helaas bevestigd bij navraag dus de kortste klap is dan om ze op te gaan halen en zo was ik om kwart over 8 vanmorgen al in Dronten. “Theo laat zich vandaag niet zien” was het eerste wat Allert zei, “z’n fout van niet geposte onderdelen wil hij niet horen, maar je komt mooi op tijd we hebben personeelsgebrek”. Wat is de oorzaak een auto met aanhanger moest gelost worden, allemaal carbon fietsen van Quest tot Strada en een aantal  DF’s en een ongekende kleuren variatie. Ik was een beetje in de “Velomobielen hemel” ’t weegt allemaal 3 keer niks maar voor mij ging het om een paar nieuwe veren die ik nadat de auto leeg was heb meegekregen van Allert, thuis straks even monteren en dan uitproberen. Het is allemaal weer geregeld en mijn rondje ging via Obdam en later via Berkhout en Hoorn naar Enkhuizen om tot slot ook nog via Andijk in Medemblik terecht te komen, het werd ondanks de late start toch nog weer 105 km.

3 opmerkingen:

marcel beekmans zei

ag het kan de beste overkomen hé
maar een drukke bedoeling in velo-mekka!!!

Marcel Tisseur DF315 zei

Leuk Pe, ik zag ook mijn nieuwe zwarte Quest op je foto's staan, deze ga ik volgende week ophalen.

Unknown zei

Hello the dfxl (n°34)blue mint is mine so thanks for the picture! !!!if you have some other picture i enjoy you if send me .
Best regards
Bruno.