23 mei 2022

Even heen en weer

 


Vanmiddag had ik even een momentje om te ontspannen en ontspannen is voor mij even een stukje fietsen en hier en daar even vol “gas”, heerlijk wat is dit een prachtige bezigheid. Met Tiny lijkt het heel langzaam wat beter te gaan, nog lang niet pijnloos maar vanmorgen leek er toch wat positiefs in de lucht te hangen. Mijn kleine ontspanning was  47 km, even kijken of de hofleverancier van aardbeien al in bedrijf was.

Meestal staat het stalletje aan de weg en soms in de schuur, helaas er was nog niets en de zoon des huizes vertelde dat het nog wel een paar weken zou duren. Dus onverrichter zaken weer naar de thuisbasis op de rit hier naar toe had ik een beetje regen gehad en de lucht vertoonde genoeg donkere wolken om met wat meer “gas op de plank” terug te gaan en zo was ik na de eerder genoemde 47 km weer thuis.Onderweg nog wat foto’s meegepakt en via de “Pankoek” weer ietsje omgereden om thuis te komen.



Geen opmerkingen: