25 juni 2023

Een levensgevaarlijk NIEUW fietspad langs de Afsluitdijk

Zo …..

……. wordt het …..

…. gepresenteerd.

 Voor al degenen die op 1 of 2 juli de Afsluitdijk willen “inwijden” per fiets let op want het is bij één moment van onoplettendheid echt levensgevaarlijk. Men propageert wel met mooie verhalen en animatie foto’s dat het allemaal, ter eigen eer en glorie, geweldig is, maar ik heb al meerdere keren gezegd, als je een moment naar b.v. een bootje op het Wad zou kijken en in de “berm” zou komen dan zal de kans groot zijn dat je per ambulance zal worden afgevoerd. 

En …..

…. zo …..

… is …..

…… het…….

 ……. in werkelijkheid.

Zelf kan ik helaas niet van de partij zijn maar de foto’s van enkele maanden geleden die ik zelf heb
gemaakt spreken voor zich, elke paar meter “stootblokken” om je val op te vangen en om dit in de hand te werken is de randvan het fietspad nou niet direct fietsvriendelijk. Misschien valt het mee, de tijd zal het leren, maar nogmaals vallen langs de weg is nooit handig, dan lig je in het gras maar vallen langs het nieuwe fietspad op de Afsluitdijk is voorzover ik nu heb gezien levensgevaarlijk.

1 opmerking:

Wim Schermer zei

Hi Pé,
Ik ben blij weer een teken van leven van je te zien. Ik hoop dat je ook gauw weer in de Quest je rondjes kunt maken.
Groeten,
Wim