12 juni 2023

Het ware leven.

 Hoe veel waarheid zit hierin ?


Ja, hoe zal ik dit verhaal beginnen, ik heb al een aantal dagen geen fiets verslag gepubliceerd op mijn blog de oorzaak is snel uitgelegd. Afgelopen zaterdag was ik vrij actief bezig met snoeien van een heg wat heel voorspoedig ging, vervolgens de tweede die eerst van de zijkant werd gefatsoeneerd, allemaal met een vrij grote elektrische heggenschaar. Veel snoeiwerk misschien wel te veel boven m’n macht en toen ben ik even gaan zitten om wat bij te komen, ik leek wel een beetje moe. Van het één kwam het ander en nadat Remco 112 had gebeld ging ik met loeiende sirene naar het ziekenhuis waar de artsen en verplegers mijn hartritme weer op normaal niveau probeerden te brengen want 165 was toch wel iets te veel van het goede. Na verschillende pogingen lukte dat niet en werden andere maatregelen overwogen maar bij het zien van de cardioloog begon hij meteen te dalen. Al met al een zeer onverwachte ervaring waardoor ik nog steeds in het ziekenhuis verblijf, tot nu toe is er nog geen oorzaak gevonden, alles is goed , hartslag bloeddruk enz.mogelijk morgen een inspannings test om te zien of daar iets uit zal komen. We wachten het af en volgende week hoop ik meer nieuws te hebben maar voorlopig zit fietsen er niet in terwijl het zulk mooi weer is.


Verstuurd vanaf mijn iPad

14 opmerkingen:

tetetetelacourse zei

Hoi Pe,

Beterschap !!!
Zal wel goedkomen. Was ook erg warm afgelopen dagen, en dat icm inspanning.

Groet
Rudolf .

Piet Kunis zei

Oei Pe', dat is toch even schrikken. Sterkte er mee. Het komt wel weer goed.

Piet zei

Beterschap, vertrouw er op dat het goed zal komen (of nemen een foto van de cadioloog mee)

Cees zei

Beterschap pe, je bent nog een " jong god" door het fietsen.

Sebastiaan zei

Ai.. dat is ff schrikken!
Gelukkig ben je in goede handen, moet je maar denken. En met een inspanningstest moet je ze toch een poepie kunnen laten ruiken ;-)

Groet, Sebastiaan

Wim Schermer zei

Hi Pé,
In de bloei van je slijtage... Dit kan de beste overkomen. Gelukkig is er goede medicatie om dit in de toekomst te voorkomen.
Beterschap en graag weer een keer tot ziens.
Groeten,
Wim

De Bobslee zei

Hoi Pé,

Even schrikken inderdaad, ook voor mij. Ik weet ondertussen wat ritmeproblemen zijn, heb het zelf ondervonden enkele keren. Is zoals Wim S. zegt, er is goede medicatie om dit in goede banen te leiden.
Beterschap en hopelijk ben je weer vlug terug in je Gekko te vinden!

Groeten, Adri.

Theo Z zei

Pé, snelle beterschap. Jij bent mijn voorbeeld.

Peter de Rond zei

Tjonge Pé, dit moet je niet te vaak hebben. Beterschap en ff rustig aan dan maar. Er komen nog genoeg mooie dagen om rond te toeren. Gr. Peter de Rond

André Brinkmann zei

Beterschap!

rob, nieuwegein zei

Pé, beterschap hoop dat je snel weer de oude bent. De inspanningstest zal ze versteld doen staan.

Gert Quest 846 zei

Ik schrok al wanneer er een tijdje geen blog was en dan bleek later dat je ergens vakantie vierde. Nu is er echt wat aan de hand. Heel veel sterkte en snel terug naar een goede gezondheid!

Wim Schermer zei

Hi Pé,
Hoe gaat het nu?
Groeten,
Wim

Kevin zei

Heel veel beterschap Pé!
Gaat het inmiddels al wat beter?

groetjes uit Rotterdam!