22 november 2023

Even op en neer naar Alkmaar


 Het is er vandaag toch nog van gekomen, ik moest vanmorgen eerst naar de implantoloog  omdat ik gedeeltelijk “uit elkaar begon te vallen” één los schroefje, maar het is weer opgelost.

Ik heb het vermoeden dat Gerard mijn zoon, vandaag thuis werkt dus even een appje die kant op en er kwam positief bericht, dus op naar Alkmaar. Het is vrij fris zoals ik dat aanvoel maar eenmaal ter plekke was er koffie met iets erbij en kon hij het cadeautje uitpakken.
A

 

Echt de lekkerste “moppen” kruidnoten of hoe je ze ook noemen wil, ze zijn echt top van Bakker Swart uit Wervershoof of is het nou Wevershoof. Nee wees gerust het blijft zoals het was alleen een klein foutje van …… dat blijft geheim het zijn toch de inwoners die uiteindelijk betalen. Na de koffie ben ik zonder noemenswaardige om weg weer naar huis gegaan met lichte regen, het zal vandaag snel donker worden het is nu al “somber”.






Als ik wegga maakt Gerard nog wat foto’s van de vertrekkende velomobiel rijder die thuis kwam na 59 km.

Geen opmerkingen: