10 februari 2010

Fietsen met een heel erg lage gevoelstemperatuur





Het is er toch nog van gekomen, een klein “toetje”, leek het er vanmorgen eerst op dat er weinig of niets zou gebeuren, het is allemaal weer erg meegevallen. Wel heb ik ervaren wat gevoelstemperatuur is, de thermometer geeft op ruim 2 meter hoogte 0,1 C. aan maar voor mijn gevoel was het wel -15 C. of nog erger. Een vrij stevige wind en af en toe wat heel lichte sneeuw wat weinig voorstelde, maar toch, het was venijnig koud. Mijn ritje werd dan ook niet lang, een ruime 40 km, even op en neer naar Wervershoof bij mijn oudste broer langs. Wat is “gezondheid” dan kostbaar als je daar weer een keer met je neus op de feiten wordt gedrukt, parkinson, het is zoals het is maar niet leuk. Voorbij Medemblik aan de buitenkant van de dijk langs de jachthaven stond behoorlijk veel wind vanaf het IJsselmeer maar verder was daar weinig leven te bekennen. Op de terugweg ben ik in Medemblik binnendoor gegaan langs de haven om op het uiterste punt een paar foto’s te maken van het dicht gevroren IJsselmeer en het gemaal Lely in de Wieringermeer maar nu een keer van een andere kant af. Later kwam ik langs de Oostermiddenmeerweg nog een uitgeklede windmolen tegen, mogelijk was men van plan de wieken er weer aan te zetten maar de wind zal dat vandaag niet toelaten denk ik. Met de rit van vandaag mee staat de totaalteller nu op 53.368 km en nog steeds alle keren plezierige kilometers die ik niet graag gemist zou hebben.

1 opmerking:

Anoniem zei

Τhere аrе many гasрberry κetones forums arе open to іnternatiοnal cliеnts and іt seems pеople аppеaг more
puffy аnd bloated.

Μу ѕitе best raspberry ketone supplement