12 juli 2012

Nog is het geen zomer




En weer was het een dag in twee delen, vanmorgen regen en onweer en vanmiddag zou het beter zijn, nou vergeet het maar, de middag was minstens zo slecht (voor mij althans) als de morgen. Mijn “werk” voor vandaag zou bestaan uit het schoonmaken van de caravan om hem weer in de stalling te plaatsen, dus helemaal “uitlikken” hij moet schoon op “stal”. Ik was al vroeg uit de veren om dan naar Tiny te gaan met de Quest en daar mijn klusje te klaren. Zoals ik al zei het weer speelde dusdanig parten dat ik om 9 uur nog thuis zat. Toen het eenmaal droog was en de buienradar aangaf dat het voorlopig droog zou zijn ben ik van start gegaan. Een heel deel van de rit was het droog, slechts een paar spatten kwamen naar beneden dus het ging goed. De caravan is voor een groot deel zoals het moet zijn maar terwijl ik me begon in te stellen op een vervolg kwam het weer met bakken naar beneden, de deur dicht en een andere keer de rest maar weer. Na een bak heerlijke rode bessen naar binnen te hebben gewerkt en de buienradar nog eens geraadpleegd te hebben ben ik toch maar op huis aan gegaan, het blijft geregeld nat dus pas je maar aan. In de Beemster bleef het nat maar eenmaal na Middenbeemster bleef het droog en werd het een prachtige wolkenlucht totdat ik thuis was na een ritje van 88 km.

1 opmerking:

Willem zei

Nou Pé wat een water en onweer vanmorgen.....kon zowat naar Edam roeien met de Quest