23 september 2012

Weer even wennen.




Het is weer erg wennen, gistermiddag nog ruim in de plus boven de 30º C. en weer voet op Nederlandse bodem zetten en ervaren dat het op dat moment 7° C. is, ik moet er wel bij vermelden dat het toen zo rond 03.30 uur was, zwart nacht. Een poosje in de warmte is erg prettig, helaas werd er na een paar dagen een aanslag gepleegd op mijn ingewanden wat tot gevolg had dat ik me het grootste deel van de vakantie lang niet zo voelde als wenselijk was. Na bezoek van de dokter en wat “remmers” werd het niet beter. Morgen maar even naar de huisarts en hopen dat na ruim een week de spijsvertering weer in goede banen kan worden geleid. En als alles weer bij het oude is ga ik weer een rondje fietsen.

1 opmerking:

Gerrit zei

Sterkte Pe , hoop dat je weer snel de oude bent.